NOVA TV POTUKLA HTV

Hrvati su u 2010. ušli uz narodnjake

Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Hrvati su u novogodišnjoj noći definitivno odlučili: draži su im narodnjaci nego zabavnjaci! Zaključak je to usporednog rezultata gledanosti dvaju televizija koje su imale novogodišnji program

Nova TV sa svojom blagdanskom verzijom emisije Jel’ me netko tražio zabilježila je udio gledanosti u ciljanoj komercijalnoj skupini gledatelja između 18 i 49 godina od 42,8 posto, a HTV-ov novogodišnji Cirkus u silvestarskoj noći zabilježio je gledanost od tek 12,9 posto. Iako službeni podaci još nisu objavljeni, ovu je informaciju potvrdio i Siniša Svilan, direktor Nove TV.

'Da, to su točni podacima. Još jednom smo pokazali da je naša programska koncepcija pobjednička, te opet potvrdili da imamo najbolji tim u kojem rade najbolji ljudi na televizijskom tržištu', slavodobitno je rekao Svilan.

Zadovoljstvo je na Novoj TV još veće jer je druga njihova emisija koja je išla poslije ponoći S novom u Novu imala veliku gledanost od 36,6 posto.

Ova mozaična emisija s raznim hitovima u intepretaciji anonimnog benda i bivše dance zvijezde Elle svoju gledanost može zahvaliti dvama okušanim trikovima. Bila je to kombinacija 'želja, čestitki i pozdrava' i nagradne igre u kojoj su se za jednu kunu dijelili vrijedni pokloni, a između ostalog i dva automobila.

Za debakl HTV-ova novogodišnjeg programa jučer se nije mogao naći relevantan sugovornika. Emisiju 'Cirkus' koju je režirao Krešimir Dolenčić i za koju je potrošeno 750.000 kuna gledalo je samo 12,9 posto gledatelja. U čak 225 minuta ovog cirkusa na bini su se smjenjivali kostimirani voditelji, pjevači, plesači, stand up komičari...

Posebna je priča RTL koji nije imao nikakav prigodni novogodišnji program. Njihova se orijentacija prema često viđenim osrednjim filmovima pokazala poprilično neuspješnom.

Film Grand Canyon emitiran te večeri u 20 sati na RTL-Televiziji u ciljanoj komercijalnoj skupini ima gledanost 11,8 posto, prežvakani vestern Neporažen 10,5 posto gledanosti, dok je loš horor Majka zabilježio od 13,9 posto udjela u gledanosti.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi