Meghan Markle početkom travnja je lansirala svoj lifestyle brend 'As Ever', a jedan od proizvoda je i domaći džem od jagoda. Džem se rasprodao u manje od sat vremena, a zalihe se nisu obnovile već gotovo dva mjeseca. Po svemu sudeći, niti neće...
Meghan Markle je nakon velikog interesa za svoj brend 'As Ever' i famozni džem riskirala razočaranje najvjernijih fanova zbog toga što gotovo dva mjeseca nije obnovila zalihe rasprodanih proizvoda. Iako je lansiranje izazvalo ogroman publicitet i proizvodi su nestali s webshopa u manje od sat vremena, mnogi koji su željeli probati džem nisu uspjeli doći do njega, a većinom su ga isprobale samo slavne osobe kojima je Meghan poslala uzorke u sklopu marketinške kampanje te rijetki sretnici koji su ga stigli kupiti odmah po lansiranju.
Osim pitanja o tome koliko je proizvoda zapravo prodala, mnoge sada zanima i kada kreće nova tura proizvoda.
'Stvar koju trebate učiniti jest da kada imate narativ i neke pozitivne priče o tome koliko se brzo nešto prodalo, želite da se nastavi. Stoga me zanima koja je prava priča ovdje', komentirao je za Newsweek britanski konzultant za odnose s javnošću objasnivši kako Meghan ne mari za činjenicu da je zbunila svoje obožavatelje.
Dugotrajna nedostupnost proizvoda, bez jasnih informacija o novim zalihama, ostavlja prave obožavatelje u neizvjesnosti, što ih i tjera i da se zapitaju vrijedi li uopće toliko čekati na proizvod o kojem slušaju već više od godinu dana. Stručnjak za odnose s javnošću tako je upozorio da je ovakav potez loš za brend jer se stvara osjećaj umjetne ekskluzivnosti, a frustracija zbog nemogućnosti kupnje može nadjačati početno uzbuđenje i pozitivne priče.
Otvorena za nove smjerove
Nakon nagađanja, napokon se oglasila i Meghan Markle i svojom izjavom dala naslutiti u kojem smjeru namjerava ići. U intervjuu za ugledni američki magazin Fast Company, Meghan je otkrila kako planira napraviti korak unatrag i detaljno analizirati budućnost svog brenda As Ever, što znači da možda više nikada neće vratiti u prodaju svoj popularni džem, koji se rasprodao u rekordnom roku.
Vojvotkinja, koja je nedavno završila prvu sezonu svog podcasta Confessions of a Female Founder u produkciji Lemonada Media, istaknula je koliko joj je važno pronaći ravnotežu između poslovnih obaveza i majčinstva. 'Želim prikupiti podatke s lansiranja i točno utvrditi što As Ever može biti', izjavila je Meghan, dodavši kako je otvorena za nove smjerove, uključujući i potencijalni ulazak u modnu industriju.
Iako je njezina prva kolekcija proizvoda, uključujući i dugo očekivani džem, rasprodana u svega 45 minuta, Meghan zasad ne planira novu zalihu. Umjesto toga, najavila je lansiranje nove linije proizvoda početkom 2026. godine.