Fanovi su s nestrpljenjem iščekivali nastavak serije 'Nobody Wants This', no mnogi su ostali razočarani zbog ne baš suptilnog 'product placementa' u drugoj sezoni, što je više nego primjetno
Prva sezona 'Nobody Wants This' bila je veliki hit, a 'seksi rabin' i njegova plavokosa djevojka sve su zabavili i raznježili svojom ljubavnom pričom.
Par i u ovoj sezoni manje/više uspješno navigira kulturnim razlikama i razgovara o svojoj budućnosti, no mnogim gledateljima zasmetalo je agresivno i nimalo 'prikriveno' reklamiranje određenih proizvoda.
Druga sezona serije 'Nobody Wants This' sa sjajnim glumačkim dvojcem Adamom Brodyjem i Kristen Bell u glavnim ulogama razočarala je obožavatelje zbog vrlo primjetne strategije product placementa.
Riječ je o dobro poznatom marketinškom pristupu koji integrira brendove i proizvode u medijski sadržaj tako da nenametljivo i autentično dopire do publike, no u ovom slučaju to i nije tako, piše The Guardian.
Mnogi su uočili nimalo suptilno oglašavanje, primjerice jasno se u jednoj sceni vidi Estée Lauder Advanced Night Repair Serum Synchronized Multi-Recovery Complex, a koji voli Joanne (Bell).
Estée Lauder - noćni serum preko dana
Prikazivanje druge sezone počelo je na Netflixu 23. listopada te kroz 10 epizoda Noah (Brody) i Joanne moraju prebroditi velik broj prepreka u vezi i pitanja o njihovoj dugoročnoj kompatibilnosti. Međutim postojala je jedna stvar koja nikad nije bila upitna: odanost Joanne noćnom serumu Estée Lauder, piše The Guardian.
Tijekom cijele serije može se puno puta vidjeti dok nanosi spomenuti serum. U jednoj sceni počela ga je stavljati dok je razgovarala s bratom preko FaceTimea, unatoč tome što je bio dan i već je imala make up na licu. Prema opisu proizvoda na web stranici Estée Laudera, formula se doista može koristiti noću i danju, ali treba se nanositi na čisto lice, prije hidratantne kreme.
Obožavatelji na TikToku i X-u bili su jako brzi u ukazivanju na očigledni product placement, posebno na to da je dnevna primjena seruma Night Repair djelovala potpuno odvojena od priče - netko je čak komentirao da je to izgledalo baš kao reklama.
Inače, zanimljivo je to da Bell ima ugovor s Estée Lauderom te je podijelila reklamu za taj noćni serum na svojim društvenim mrežama.
Također, u jednoj sceni uzimaju kavu i krafne iz Dunkin'a, a Noah daje Joanne zlatnu ogrlicu Jennifer Meyer. Njezina sestra (Justine Lupe) naziva pak obitelj 'DoorDash ljudima' i jede svoj omiljeni snack Flamin' Hot Cheetos uz bazen. Par odlazi i na tečaj pravljenja tjestenine, a chef podsjeća da je to rezervirano preko Airbnba.
Dakako, sve to nije moglo promaknuti brojnim fanovima serije.
'Broj product placementa ove sezone je urnebesan do te mjere da je to u osnovi gigantska infomercijala', napisao je jedan od korisnika na Redditu. 'Doslovno kao da su napisali scenu oko proizvoda', dodao je drugi. 'To je gotovo kao parodija product placementa u filmovima, ali nije, i to je ogroman razlog za tugu', smatrao je treći.
Erin Schmidt, menadžerica za product placement u BENLabs-u, marketinškoj tvrtki s četiri desetljeća iskustva u integraciji brendova u televiziju i film, izjavila je: 'Kada su placementi previše očigledni, gledatelji se osjećaju kao da su ometani. Razlog zbog kojeg biramo streaming je da izbjegnemo ometajuća iskustva, pa pretvaranje placementa u reklame ponovno ometa to gledateljsko iskustvo.'
Još jedan detalj podigao buru
Ovo nije jedini trenutak iz druge sezone koji je fanove totalno zbunio. Gledatelji su također ukazali na grešku u sceni između Noaha i rabina Neila (Seth Rogen). Tijekom razgovora Neil je rekao Noahu: 'Vidio sam propovijed koju si održao za Tu BiShvat u hramu Chai prije nekoliko godina. Promijenila je način na koji tugujem. Tugovao sam potpuno krivo.'
Međutim gledatelji koji su Židovi ukazali su na to da Neilove riječi nemaju smisla: Tu BiShvat je manja židovska proslava drveća i ekologije te nema nikakve veze s tugom i žalovanjem. Tisha b'Av je, s druge strane, židovski dan posta, namijenjen tome da bude dan žalovanja koji obilježava dvije tragedije u židovskoj povijesti i vjerojatno se na njega Neil htio referirati.
Inače, autorica serije Erin Foster, u razgovoru za People, otkrila je da druga sezona romantične serije nije temeljena na stvarnim događajima, ali i da lik Joanne nema mnogo sličnosti s njezinim životom.
'Nadam se da će imati isti kraj – brak, djecu i hepiend. Ali zapravo sve što se čini relevantnim za seriju ili nadilazi moj život u scenarističkoj sobi i stvarno odjekuje kod ljudi, onda je to pravi izbor. Ali ako ne odjekuje i postoji nešto drugačije, nečije iskustvo koje odjekuje kod mene i kod scenarista, onda to pobjeđuje', izjavila je.
Podsjetimo, prvu sezonu inspiriralo je osobno vjersko obraćenje Foster te sve što je proživjela nakon što se zaljubila u svog sadašnjeg supruga. Za glavnu ulogu rabina odabrala je Brodyja upravo zbog njegove topline i mekoće, a koje ju podsjećaju na suprugov karakter, kako je objasnila.
 
                     
                     
             
     
                 
                                             
                                             
                                             
                 
                                         
                                         
                                         
                                         
                                         
                         
                         
                         
                             
                             
                             
                             
                             
  
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                            