Eurovizija će se, unatoč sve glasnijim pozivima na bojkot i sve većem broju zemalja koje su odlučile preskočiti natjecanje zbog odluke EBU-a da dopusti nastup Izraelu, ipak održati u Beču od 12. do 16. svibnja. Austrijska javna televizija ORF već je podigla očekivanja otkrivši vizualni identitet i dizajn pozornice, najavljujući produkcijski spektakl koji će ove godine biti pod posebnim povećalom javnosti
Do ovogodišnjeg Eurosonga u Beču dijeli nas nešto više od pet mjeseci, no većje poznato kako će izgledati pozornica 70. glazbenog natjecanja. Okupit će samo 35 zemalja, najmanji broj sudionika od 2003., budući su neke zemlje, uključujući Španjolsku, Irsku i Nizozemsku, najavile bojkot natjecanja u prosvjedu protiv sudjelovanja Izraela.
Bit će to treći put da Beč ugošćuje Eurosong, nakon 1967. i 2015. godine. Posebnu pažnju izazvao je i vizualni koncept pozornice, za koji je zaslžan renomirani dizajner Florian Wieder, osmerostruki tvorac eurovizijskih pozornica.
Spoj tradicije i futurizma
Dizajn spaja tradiciju i futurizam, a u središtu pozornice dominira LED površina u obliku zakrivljenog lista. List, kao ključni motiv koji simbolizira nove početke i zajednički kreativni prostor, navodi Eurovision World. Cjelokupni dizajn zaokružuju impresivan luk i razrađena potporna struktura. Zlatna konstrukcija povezuje umjetnost i funkcionalnost, stvarajući namjeran kontrast organskim linijama.
Jedan od detalja koji bi mogao obilježiti spektakl u Beču jest i novitet u režiji prijenosa: Green Room bit će izravno povezan s pozornicom putem šetnice. To znači da će izvođači moći prolaziti kroz publiku, što cijeloj večeri daje dodatnu dinamiku, a ujedno otvara prostor i za još efektniju 'pobjedničku šetnju' na kraju finala.
Zanimljivo je i to da će se po prvi put u povijesti Eurosonga koristiti Arri kamere, kakve se koriste u hollywoodskim produkcijama i koncertima zvijezda poput Taylor Swift i Coldplaya.