PETAK I SUBOTA NA 25 FPS-U

Teroristi, pop zvijezde i celuloidni tripovi

23.09.2011 u 11:21

Bionic
Reading

Pogledajte posljednje konkurente za Grand Prix festivala, najbolje radove domaće produkcije, celuloidne tripove iz programa člana žirija Bena Russella, koji će u petak u teatru &TD dozivati Crne i bijele bogove, a u subotu i posljednji performans iz programa Expanded Cinema

Teroristi i pop zvijezde u Konkurenciji 4

Od svih mjesta na koja su je odveli putopisci iz jučerašnjeg natjecateljskog programa, publika se najbolje osjećala na 'Planetu Z' redateljice Momoko Seto. Večerašnji natjecateljski program jednako se bavi teroristima i ilegalnim emigrantima, Elizabeth Taylor i Michaelom Jacksonom, nadzornim kamerama i kompjutorskim igricama, a tko će se od njih uključiti u utrku za nagradu publike, odlučit će se vašim glasovima nakon projekcije u 20 sati.

Celuloidni i prošireni tripovi člana žirija Bena Russella

Program 'U potrazi za vidom' (18 sati) sastavljen je od niza radova koji su Russella inspirirali na snimanje 'Trypps # 7' (Badlands), od halucinantnih, camp eskapada Kennetha Angera do kontemplativnih i lirskih radova Nathaniela Dorskog. 'Crni i bijeli bogovi' Russellov su performans iz programa Expanded Cinema u kojem svoj raniji etnografski film proširuje uz pomoć dvostruke projekcije i nizom 16-mm petlji.

Privatno i političko u kinu 16

Miranda Pennell u 'Zašto je ubijen pukovnik Bunny' koristi fotografije iz kolonijalnog razdoblja kako bi istražila zapadnjačke načine prikazivanja dalekih mjesta i ljudi, a  'Kućni film' Jonathana Prycea bavi se portretiranjem vlastite djece na staroj 35-mm vrpci kojoj je istekao rok trajanja.

Subota na 25 FPS-u – neformalna hrvatska konkurencija, posljednji filmovi iz svjetske konkurencije i Svjetlosna klopka

Pretposljednji dan sedmog 25 FPS-a prikazati će najbolje filmove iz domaće produkcije – u sklopu programa Hrvatski fokus gledamo 'Nogomet' Ane Hušman, najnoviji rad dobitnice Nagrade Fujifilm na 4. 25 FPS-u ('Ručak', 2008) što je treći film ove cijenjene domaće autorice prikazan na 25 FPS-u. Društvo joj čine radovi: 'Pustara' Ivana Faktora, čiji je 'Autoportret' prikazan u konkurenciji 2. 25 FPS-a, 'The Spectres of Veronica' sve isturenijeg autora Dalibora Barića, koji je filmom 'Pain so Light that Appears as Tickle' konkurirao za Grand Prix 6. 25 FPS-a, 'Violence expérimentale' Vladimira Kanića, čiju izložbu Proširenih fotografija imamo priliku gledati u predvorju SC-a te 'Oio' mladog autora Josipa Šćureca, pokretača filmskog labosa Klubvizije u SC-u.

Nakon programa konkurencije 5, nazvane 'Nezatvoreno svjetlo' (u 20 sati), doznat ćemo dobitnike nagrada članova žirija i žirija kritike a u 22 sata, u dvorani teatra &TD, izvest će se 'Svjetlosna klopka' - performans s četiri 16-mm projektora i zvukom uživo, direktni hommage svjetlosno-filmskoj instalaciji s početka festivala – McCallovoj 'Liniji koja opisuje stožac' (Line Describing a Cone, 1973).

Nagrađeni filmovi sedmog 25 FPS-a prikazat će se u nedjelju, u 18 sati u Kinu SC. Sve su projekcije besplatne!