'ZALJULJALI SMO SVIJET'

Podijeljene kritike prvog singla Nine Kraljić

29.06.2015 u 16:54

Nova pjesma kraljice Voicea sutra izlazi u eter, a radijsku premijeru imala je danas poslijepodne u emisiji Music Pub Zlatka Turkalja. Oni koji su je imali prilike čuti slažu se u jednom - pjesma je drugačija i posebna. Ipak, postoje i Ninini obožavatelji koji su pomalo razočarani jer nisu bili spremni na takav glazbeni eksperiment

Nina Kraljić sutra će definitivno zaljuljati hrvatski glazbeni eter. Naime 30. lipnja mlada Lipovljanka i pobjednica showa The Voice izdaje svoju prvu pjesmu 'Zaljuljali smo svijet' producenta Tihomira Preradovića i autorica Ines Prajo i Arjane Kunštek. Kao što je i sama najavila, oni koji očekuju glazbeni mainstream bit će iznenađeni ili razočarani, a takvih je i bilo nakon današnje radijske premijere u emisiji Music Pub Zlatka Turkalja.

'Pjesma ima u sebi raznih meni dragih stilova koje smo spojili u jednu kvalitetnu sliku. Zaista smo se oko nje potrudili, da se osjete moj pečat i osobnost kroz tekst, melodiju i aranžman i svaki instrument koji se pojavljuje. Već u prvim taktovima čut ćete da pjesma nema one instrumente koje smo navikli slušati. Riječi zapravo posve slučajno poprilično opisuju situaciju u kojoj se nalazim. Vezane su uz moje iskustvo i proces kreativnog stvaranja s divnim ljudima i nastavak daljnje glazbene karijere uz želju da me se kroz taj put tretira ravnopravno i bez potrebe da me se mijenja', rekla je Nina prije tjedan dana za tportal.

Nakon što je objavljen i teaser pjesme na njezinoj facebook-stranici, komentari su podijeljeni. Ninin glazbeni stil netko je usporedio s onim Kate Bush, jer joj je prva pjesma jedan novi svijet na domaćoj glazbenoj sceni. Nakon toliko poskočica i glazbenih doskočica, izlizanih i bezličnih stihova, melodija koje brzo padaju u zaborav te neukusnih golišavih stylinga pjevačica kojim se kompenziraju svi nedostaci pjesme možda će Nina zakopčana do grla, s predivnim glasom i iskrenom glazbenom vizijom, posve drugačija od svega što danas imamo priliku čuti i vidjeti biti pravo osvježenje.

Svijet su sa mnom zaljuljali producent Tihomir Preradović i autorice Ines Prajo i Arjana Kunštek. Poslušajte kratki teaser!"Zaljuljali smo svijet" | 30.06.2015. | Universal Music Hrvatska

Posted by Nina Kraljić on Sunday, June 28, 2015