TKO SU NAJVEĆI FILMSKI ZAVODNICI?

Najvruće seksi scene hrvatskih filmova

29.01.2013 u 15:08

Bionic
Reading

Novi film Rajka Grlića 'Neka ostane među nama' vrućim erotskim scenama podigao je bure zadovoljstva, ali i negodovanja, a nas natjerao u potragu za vrućim erotskim scenama hrvatske kinematografije

Erotska drama Neka ostane među nama medijski je zaživjela i prije same premijere dobrim dijelom zahvaljujući sceni seksa, nikako jedinoj takvoj u filmu, u kojoj Miki Manojlović slavi nimalo gundulićevsku slobodu ljubeći golu slovensku glumicu Ninu Ivanišin. Osim medijskog prostora, film je zahvaljujući vrućim scenama skoro zaradio i zabranu, ali to protumačiti onom starom 'za dobrim konjem prašina se diže'.

Za što su gledatelji mogli bili zakinuti da su zabrane stupile na snagu, možete se i sami uvjeriti u videu, a mi ćemo tekstualno obogatiti doživljaj. Dok pohotno klizi mladim i glatkim Nininim tijelom, stari dobri Miki, slaveći samoproglašenu tjelesnu i seksualnu slobodu, citira još starijeg Gundulića koji se u isto vrijeme, sigurni smo, okreće u grobu. 'O lijepa, o draga, o slatka slobodo!' cijedi Miki ispod glasa i stiže do gaćica, dok Nina slavi Mikijeve slobode grizući usnice od zadovoljstva. Ostatak pogledajte u kinima.

Grlićev film nikako nije jedini koji je uskovitlao prašinu golotinjom, seksom i izljevima strasti koje su se prelijevale s kino platna u gledalište i šire. U šetnji seksi scenama u hrvatskim filmovima spomenut ćemo mnoge, a ponuditi vam tek neke, do kojih smo uspjeli doći. Rijetke, dodali bismo, što bi moglo značiti ili da se Hrvati srame svojih filmskih seksi scena, u što sumnjamo, ili im pak ne pridaju veće važnosti, što nas iskreno čudi.

Među vrsne redatelje seksi scena, Grliću, koji je svaki svoj hit film začinio sladostrašću, dodali bismo klasika filmske strasti Lordana Zafranovića i filmove Haloa - Praznik kurvi s Nedom Arnerić u ushitu strasti i Pad Italije sa seksi buržujkom Enom Begović, revolucionarnim Franom Lasićem i njihovim vrućim susretom u pećini kraj mora. Ena je svoje adute, odnosno grudi pokazala i u Grlićevom Čarugi, dok je mlađa filmska ljepotica Zrinka Cvitešić svoje strasne uzdahe ponudila u 'Konjaniku' Branka Ivande i u hitu Hrvoja Hribara 'Što je muškarac bez brkova'. Taj film je, osim salvi smijeha, hrvatskoj publici predstavio filmsku kemiju između Zrinke i Leona Lučeva, koji je prije nje sladostrasti izmijenio s Ninom Violić u filmu Sami.

Filmofili željni seksi akcije na domaći način zadovoljstva će sigurno pronaći i u filmovima Rusko meso, Ta divna splitska noć, nešto starijim klasicima s razgolićenim ljepotama poput Doći i ostati, Divlji anđeli, Putovanje na mjesto nesreće i Timon. Pravi tragači nabasat će i na lezbijske scene u Sedlarovoj ekranizaciji Krležine drame U agoniji

Karaula (2006)

U gore spomenutim primjerima autoru teksta morate vjerovati na riječ, budući da do video zapisa nije uspio doći, dok primjeri koji slijede govore sami za sebe. Još jedan Grlićev biser Karaula, osim vojnih odora, neposluha i dodataka po staroj odrednici 'seks & drugs & rock'n'roll', nudi vrući minimalistički seks, sve u skladu s okolnostima: vojnik sa snažnom potrebom da 'opali', vrijeme koje radi protiv para u klinču te silna strast koja nema potrebu za obuzdavanjem.

Fine mrtve djevojke (2002)

Korak-dva u povijest stižemo do Matanićevog filmanabijenog lezbijskom strašću između Olge Pakalović i Nine Violić, koja se miješa sa sukobima, ostacima života iza njih i vječnim mrakom u prostoriji. I dok mi uzvikujemo: 'Majstore, upali svjetlo!', Olga i Nina svoju ljubav prakticiraju na oku vrlo dopadljiv način – izmjenjivanjem nježnosti.

Oficir s ružom (1987)

Gotovo dva desetljeća ranije Dejan Šorak ukazao nam je na sve ljepote Ksenije Pajić u Oficiru s ružom. U ljubavnom trokutu između Ksenije, Žarka Lauševića i Ljiljane Matić filmska strast dosegla je najprofinjenije konture, stopivši se sa žudnjom, ljepotom i boli zbog ljubavi i njezinog gubitka. Shodno profinjenoj erotičnosti, video ne nudi scenu seksa i golotinje, već diskretno Žarkovo zavođenje uz Niveu i gola Ksenijina leđa. Za sladokusce.

U raljama života (1984)

Nakon profinjenosti slijedi čisti seks po balkanski. Vitomira Lončar, odnosno Štefica Cvek u Grlićevim U raljama života pada žrtvom Bate Živojinovića uz njegov legendarni monolog, koji ćemo vam tek skicirati, uz ispriku za prostote: 'Karat ću te izistinski, bez fuliranja. Karat ću te dva sata u cugu. Ma kak'i! Karat ću te cijelu noć!... Sad ću da te karam. Skidaj se… Ovo je bila predigra, a sad ću da te karam u cugu sve do jutra.... (trideset sekundi kasnije) Je l' imaš nešto za jelo?'


Medeni mjesec (1983)

Za kraj, samozatajan biser seksa pred kamerama po domaće i dokaz da je Seks i grad tek ublaženi plagijat našeg 27 godina starog originala, film 'Medeni mjesec' Nikole Babića. Vrhunska glumačka ekipa s Biserkom Ipšom, Fabijanom Šovagovićem, Ilijom Ivezićem i Nadom Abrus ljubi, pati, prevrće i razvrće, šeće Zagrebom uz sentimentalnu glazbu, sve u pripremi akcije koja u videu slijedi s počecima treće minute, a u kojoj padaju gaćice, a ljepotice noći se miluju u očekivanju akcije, sve ispunjeno uzdasima putem nakupljene strasti.