NAKON 15 GODINA DRUŽENJA

James Bond prvi put u reklami za Heineken

01.10.2012 u 11:36

Bionic
Reading

Nakon 15 godina suradnje, James Bond se odlučio pojaviti u reklami za Heineken

Suradnja između Heinekena i filmske franšize Jamesa Bonda traje već 15 godina. Počela je davne 1997. s filmom 'Tomorrow Never Dies’, a nastavila se i u 'The World is Not Enough', 'Die Another Day', 'Casino Royale' te 'Quantum of Solace'. Skyfall je šesti film u kojem surađuju ova dva globalna branda koji imaju mnogo toga zajedničkog – aspirativni su, međunarodno poznati, prave su ikone i spadaju u najbolju kategoriju.

Kao i Heineken, James Bond je globalno popularan. S obzirom na sve komponente koje ih povezuju i vrijednosti koje dijele, James Bond, odnosno Daniel Craig, prvi se puta pojavio u TV reklami za Heineken. Radnja tog napetog i uzbudljivog TV spota smještena je u luksuzni vlak koji putuje kroz spektakularan krajolik snježnih planina dok junaci spota, James Bond i Heinekenov junak, pokušavaju nadmudriti negativce koji su im za petama. Spot završava na način da James Bond ostavlja tajanstveni kovčeg Heinekenovom junaku, glavnom liku spota, i novoj Bond djevojci glumici Bérénice Marlohe. TV spot tu završava, no kampanja koja nosi naziv 'Crack the Case', nastavlja se u digitalnom svijetu - posebno pripremljenoj interaktivnoj aplikaciji na Facebooku.

Nova TV reklama dio je Heinekenove svjetske kampanje Open Your World. Svaka reklama iz te kampanje temelji se na karakteristikama Heinekenovog 'svjetskog čovjeka' ('Man of the World'): otvorenost, aspirativnost, snalažljivost. Tako se i u ovoj reklami vidi šarm i snalažljivost koju, poput Jamesa Bonda, ima i Heinekenov 'Man of the World'. Kampanja je osmišljena u suradnji s marketinškom agencijom Wieden + Kennedy iz Amsterdama. TV spot za kampanju režirao je nagrađivani nizozemski filmski redatelj Van Heijningen Jnr., a Heinekenov junak u TV spotu je francuski glumac, plesač i model Chris de Almeida.

TV spot u Hrvatskoj se počeo prikazivati 28. rujna, a možete ga pogledati i na tportalu. TV spot dostupan je u trajanju od 120, 90, 60 i 30 sekundi. Uz prikazivanje na televiziji, kampanja Crack the Case uključuje i digitalnu aktivaciju na Facebooku i You Tubeu.

Zanimljivosti o TV spotu:

Spot je snimljen u studiju Shepperton, domu filmova o Jamesu Bondu, i na željezničkoj stanici u Timisoaru u Rumunjskoj tijekom vrućeg dana kada je izmjereno 28 stupnjeva Celzija. No samo za potrebe snimanja spota ljetno je pretvoreno u zimu i napravljen je idiličan snježni krajolik.

James Bond, ikona stila, i u TV spotu izgleda besprijekorno - nosi posebno dizajnirano odijelo Toma Forda.

Naslovnu pjesma TV spota pod nazivom 'Man Like That' napisala je i u spotu izvodi nova novozelandska glazbena zvijezda Gin Wigmore koja se također pojavljuje u spotu.

Interijer vagona dizajniran je u stilu klasičnih filmskih setova Kena Adamsa za filmove o Jamesu Bondu (Casino Royale, From Russia with Love, Dr No, Tomorrow Never Dies).

Novi film o Jamesu Bondu Skyfall prikazuje se od 1. studenoga u kinima. Ovo je šesti film o Jamesu Bondu u kojem je partner Heineken - prije filma Skyfall ova dva globalna branda surađivala su u filmovima 'Tomorrow Never Dies', 'The Worls is Not Enough', 'Die Another Day', 'Casino Royale' i 'Quantum of Solace'.