NAGRADNI NATJEČAJ VALAMARA I TPORTALA

Dobitnik romantičnog wellness vikenda u Poreču

14.02.2012 u 15:00

U periodu od 9. do 19. veljače porečki hotel Valamar Diamant zaljubljenim parovima nudi romantično osmišljeni odmor za dvoje. A pjenušac i jagode u čokoladi samo su dio iznenađenja koja je ovaj porečki hotel pripremio za sretne dobitnike našeg nagradnog natječaja, Anu Petrin i njenog dragog. Dodajte novu strast vašoj ljubavnoj priči boravkom u romantično uređenim sobama te se opustite u atraktivno uređenom i vrhunski opremljenom hotelskom wellness centru.

Prepustite se romantičnim trenucima uz svijeće i večernju zabavu, uz kulinarski show program s delicijama šefa kuhinje, začinjenim okusom tartufa, koji su poznati po svom afrodizijačkom učinku. Tu je i popularni bal zaljubljenih koji će vaše zajedničke trenutke začiniti daškom glamura i filmske romantike.

Za sudjelovanje u nagradnom natječaju potrebno je ukratko opisati kako je počela vaša ljubavna priča i poslati je zajedno sa svojim kontakt podacima na email adresu tportal@tportal.hr. Najzanimljiviji ljubavni početak Valamar i tportal.hr nagrađuju romantičnim wellness vikendom za dvoje u hotelu Valamar Diamant u Poreču.

Trajanje natječaja je do 13. veljače 2012, a pobjednika ćemo objaviti na tportalu 14. veljače 2012.

Nagradu je moguće iskoristiti isključivo za vikend od 17. do 19. veljače 2012., a ona uključuje: dva noćenja u dvokrevetnoj sobi za dvije osobe, usluga polupansiona (bogati bife doručak i večera) uz mogućnost jednog posluživanja doručka u sobi, romantični paket dobrodošlice (cvijeće, pjenušac i jagode u čokoladi), romantično uređenje sobe (romantična posteljina i jastuci u obliku srca), 1 x korištenje wellness centra (bazeni, finska sauna, turska kupelj, whirpool, fitness, korištenje relax zone s mediteranskim i tropskim efektima), romantična atmosfera u wellness centru uz svjetlost svijeća i ispijanje koktela, pjenušca te bogatu ponudu čajeva i voća.

Uvjet za sudjelovanje je punoljetnost obiju osoba koje bi koristile nagradu. Ostale uvjete nagradne igre pogledajte u Pravilniku natječaja

Pobjednica natječaja je Ana Petrin iz Varaždinskih Toplica. Čestitamo!

Nagrađeni tekst:

'Romantična priča o šamotnim ciglama'

Jednostavno je sudbina učinila svoje kada sam taj dan krenula s frendom na kavu u sasvim drugi grad (Varaždin), vidjeti njegovu ekipu koju ni ne poznajem. Kao da je i on taj dan baš ranije završio s treningom nego inače i pridružio se toj ekipi koju smo išli vidjeti, na istom mjestu u isto vrijeme, sasvim neplanirano. Ja zato jer se frendu nije dalo otići samom, a on jer mu se nije dalo otići ranije kući.
Sjedim i pijuckam piće, a on ulazi s ekipom i sjednu k nama, točno se sjećam pogleda tih smeđih okica i osmjeha kad me pogledao. Nosio je crvenu majicu zbog koje su mi se njegove oči boje lješnjaka činile još toplije smeđima (ne moram vam napominjat da mi je ta majica danas njegova najdraža i u meni budi posebne uspomene). Moj pametni frend zaboravio me predstavit, pa rekoh budem se sama i krenemo mi pričat - nevjerojatno, ali o ŠAMOTNIM CIGLAMA!
U međuvremenu sam otišla na WC, ostala sam cijele tri minute. Za to vrijeme već je imao moj broj u svom mobitelu (kasnije ga izdao frend :)...izgovor je bio da treba za naručit šamotne cigle). Nakon pića ja i frend smo otišli u McDonalds večerati. Nisam mogla jesti, kao da mi je trbuh bio pun leptirića. Cijeli obrok završio je u smeću, pa čak i moj najdraži sladoled.
Kad sam se ujutro probudila dočekao me SMS (koji naravno još i danas čuvam): 'Bok. Dean od jučer je. Trebam paletu šamotne cigle :)'
Naravno da mu nisam odgovorila jer su me učili da se muške mora ostavit na čekanju. :) Pa odgovaram tek popodne da se moramo dogovorit za cijenu. On je taj dan trebao otputovati i meni je rekao da odlazi. Navečer kad je frend opet došao da odemo popit kavu rekla sam mu da mi je baš žao što je Dean morao otići, a on me pogledao i rekao: 'Možda ja znam nešto što ti neznaš'. Naravno, u kafiću nas je čekao - on. Poslao je nekog od radnika na put, a on je ostao kod kuće samo da bude s nama na kavi!
Nakon nekog vremena priča je sa šamotnih cigli prešla i na druge građevinske materijale i tako eto za koji tjedan ulazimo u treću godinu zajedništva i slaganja šamotnih cigli u jedan lijep odnos i sasvim stabilnu zajednicu koja za sad ima temelje od šamotne cigle, šamotnog ljeva i, budući smo još zajedno i planiramo poduzimat sljedeći korak, mogla bih reći da je čak i armirana mrežom. :)