'CRACK THE CASE'

Budite tajni agent poput Jamesa Bonda

05.10.2012 u 16:06

Bionic
Reading

Zahvaljujući posebnoj interaktivnoj aplikaciji na Facebooku 'Crack the Case', gledatelji, zajedno s novom glumicom u Bondu Bérénice Marlohe, mogu sudjelovati na epskom putovanju vlakom uz izazov da poraze Bondove neprijatelje i otvore tajanstveni kovčeg

Heineken, vodeći svjetski pivski svjetski brend, jedan je od nekoliko ekskluzivnih partnera u novom filmu o Jamesu Bondu'Skyfall'. Uoči početka prikazivanja filma u kinima, Heineken je predstavio novu uzbudljivu televizijsku i digitalnu kampanju kojoj sudjeluje i sam James Bond. U cijelu priču mogu se uključiti i gledatelji. Kako? Vrlo jednostavno.

Zahvaljujući posebnoj interaktivnoj aplikaciji na Facebooku 'Crack the Case, gledatelji, zajedno s novom Bondovom glumicom Bérénice Marlohe, mogu sudjelovati na epskom putovanju vlakom uz izazov da poraze Bondove neprijatelje i otvore tajanstveni kovčeg.

Interaktivno iskustvo počinje tamo gdje završava TV spot. Glumica Bérénice Marlohe neprimjetno vodi gledatelja od TV spota do virtualnog putovanja i poziva ga da joj pomogne otvoriti tajanstveni kovčeg i nadmudriti opasne negativce – to je izazov koji potiče sudjelovanje i otkrivanje. Da bi otvorio tajanstveni kovčeg, gledatelj – virtualni tajni agent mora riješiti nekoliko izazovnih testova, a ako u tome uspije, on/ona može otvoriti kovčeg. Sjajna kombinacija i nadopunjavanja novog TV spota i aplikacije kao interaktivnog dijela nude jedinstveno personalizirano iskustvo.

Novi film o Jamesu Bondu 'Skyfall' prikazuje se od 1. studenoga u kinima. Ovo je šesti film o Jamesu Bondu u kojem je partner Heineken - prije filma 'Skyfall' ova dva svjetska brenda surađivala su u filmovima Tomorrow Never Dies, The World is Not Enough, Die Another Day, Casino Royale i Quantum of Solace