PRAVILA NATJEČAJA

'Zašto baš ja zaslužujem osvojiti dizajnersku maturalnu haljinu'

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 18.04.2011 13:52
  • Objavljeno 18.04.2011 u 13:52
maturalne haljine

maturalne haljine

Izvor: tportal.hr / Autor: tportal.hr

Hrvatski dizajneri i tportal.hr pokrenuli su nagradni natječaj kojim, kroz priče o uspjehu domaćih dizajnerskih brandova, maturantice nagrađujemo njihovim vrijednim kreacijama

1) Opis natječaja

Hrvatski Telekom d.d, Savska cesta 32, Zagreb, OIB: 81793146560 (u daljnjem tekstu: Priređivač), utvrđuje sljedeća Pravila natječaja: 'Zašto baš ja zaslužujem osvojiti dizajnersku maturalnu haljinu' koja će objaviti na internetskim stranicama www.tportal.hr. Sudionice natječaja trebaju navesti svoje podatke (ime, prezime, adresa, mjesto stanovanja i kontakt broj) kao i razred i ime škole.

Sudionici natječaja šalju svoje tekstove na temu 'Zašto baš ja zaslužujem osvojiti dizajnersku maturalnu haljinu' u razdoblju od 18. travnja do 6. svibnja 2011. godine

O pobjedniku odlučuje tročlani žiri u sastavu:

- Mirela Hegediš Horvat (tportal.hr),
- Marcella Jelić (tportal.hr),
- Gabrijela Radičević (tportal.hr).

Dodijelit će se ukupno 14 (četrnaest) nagrada, prema ocjenama žirija, tako što će se nagraditi 14 najboljih tekstova.

2) Kako sudjelovati?

Prijava se vrši tako da se Priređivaču šalje prijava na e-mail adresu: tportal@tportal.hr zajedno s osobnim podacima (ime i prezime, adresa i broj mobitela) te kratkim tekstom na temu 'Zašto baš ja zaslužujem osvojiti dizajnersku maturalnu haljinu'. Uz prijavu je obavezno navesti i tri haljine za koje se šalje prijava.

Svaki sudionik ima pravo sudjelovati maksimalno jednom.

3) Rokovi

Trajanje natječaja: od 18. travnja zaključno sa 6. svibnja 2011. Godine. U tom periodu moguće je slati svoje prijave.
Žiri će o pobjednicima odlučiti 9. svibnja 2011. godine te će iste objaviti na tportalu 9. svibnja 2011. godine.

4) Nagrade

Nagrada uključuje 14 dizajnerskih svečanih haljina, i to sljedećih dizajnera:

Aleksandra Dojčinović, A'Marie, Anamarija Asanović, Arileo, Elfs, eNVy room, Etna Maar, Hippy Garden, Ivica Skoko, Katarina Džale, Linea Exclusive, Matija Vuica, Teo Perić i Marina Design.

Ukupna vrijednost nagrade iznosi cca 42.000,00 kn (četrdeset i dvije tisuće kuna)


5) Opći uvjeti natječaja

Natječaj je otvoren za sve fizičke osobe s prebivalištem ili boravištem u Republici Hrvatskoj koje za vrijeme natječaja ispune sve potrebne uvjete za sudjelovanje.

Sudionici Natječaja prijavom na isti daju suglasnost Priređivaču da koristi i obrađuje navedene osobne podatke u svrhu provedbe Natječaja, što uključuje objavu njihovih imena i prezimena u slučaju osvajanja nagrade (na internetskoj stranici www.tportal.hr), kontaktiranje putem e-maila (ili pismeno na adresu navedenu u poslanom tekstu) i telefonski o dobivenoj nagradi. Sudionici su suglasni da u slučaju osvajanja nagrade Priređivač može objaviti njihova imena, prezimena te ih koristiti u promidžbene svrhe na tportalu i u drugim medijima, a u vezi s Natječajem ako je to potrebno, bez ikakve obaveze davanja bilo kakve naknade za isto.

U natječaju nemaju pravo sudjelovati zaposlenici Priređivača (HT-a) i davatelja nagrada, kao ni članovi njihovih obitelji.

Nagrade se ne mogu zamijeniti za novac.

U slučaju nastupa okolnosti za koje Priređivač nije odgovoran, odnosno koje nije mogao predvidjeti, spriječiti, otkloniti ili izbjeći, Priređivač može privremeno ili trajno prekinuti natječaj te o tome na odgovarajući način obavijestiti javnost.

Nakon završetka natječaja Priređivač može ponuditi suradnju određenom projektu koji je sudjelovao u natječaju, za koji smatra da je zanimljiv za njegovo poslovanje.

Isto tako, po završetku natječaja Priređivač ima pravo zadržati na svojim serverima sve projekte koji su sudjelovali u natječaju u prezentacijske svrhe na tportalu.

Priređivač zadržava pravo ukloniti sadržaje koji krše važeće propise RH ili međunarodnog prava te sadržaj koji je uvredljiv, rasistički, vulgaran, šovinistički ili štetan na bilo koji drugi način.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi