BITKA S KILOGRAMIMA

Šest brzih načina da ubrzate trošenje kalorija

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 29.11.2011 10:24
  • Objavljeno 29.11.2011 u 10:24
hodanje vježbanje

hodanje vježbanje

Izvor: Guliver/Thinkstock / Autor: Thinkstock

Liječnici uvijek upozoravaju da su brze dijete opasne. Ipak, postoji način da ubrzate trošenje kalorija, a da izbjegnete izgladnjivanje

Većina vrijednih ciljeva u našem životu – diploma, gradnja karijere, zasnivanje obitelji – traži vremena i vremena. I mi to prihvaćamo. Međutim, kada bismo htjeli smršajeiti i dobiti liniju iz snova, htjeli bismo da se to dogodi

što brže, po mogućnosti preko noći. No, srećom, i tu se stvari mogu ubrzati: yahoo.net donosi jednostavne trikove za ubrzanu potrošnju kalorija koji nisu u suprotnosti s medicinskim idejama o zdravom mršavljenju. Ako krenete tim putem, prvi će rezultati biti vidljivi već nakon tjedan dana – a čak ni najveći svjetski genijalci ne mogu tako brzo diplomirati.

1. Mršavite doručkujući

Ljudi koji cijeli život redovito doručkuju u prosjeku imaju pola centimetra uži opseg struka nego oni koji preskaču najvažniji dnevni obrok, objavio je The American Journal of Clinical Nutrition. Jutarnji obrok pokreće metabolizam; također, sprečava tijelo da luči enzime koji proizvode kolesterol. Idealno bi bilo kada biste obavili doručak unutar sat i pol nakon buđenja.

2. Jedite često

Preduga razdoblja bez obroka (pet sati i dulje) usporavaju metabolizam i tijelo troši manje kalorija. Duga gladovanja također mogu uzrokovati pad šećera u krvi i napade gladi, pa je teže održati disciplinu pri izboru hrane za sljedeći obrok. Rješenje je u malim, ali zdravim međuobrocima. Oko tri sata nakon doručka i tri sata nakon ručka – nemasni jogurt sa sjeckanim jagodama ili nemasni kravlji sir ili jabuka…  Obrok od 100 ili 200 kalorija 'prva je pomoć' više nego dobrodošla.

Goran Stanzl/PIXSELL

Goran Stanzl/PIXSELL

Izvor: Pixsell / Autor: Goran Stanzl/PIXSELL

Umjesto automobila vozite bicikl
3. Parkirajte auto i iznesite bicikl

Ljudi koji voze bicikl 10 kilometara tjedno u razdoblju od šest mjeseci smanjit će razinu inzulina za 20 posto (pri hodanju na istoj distanci ne uočava razlika). A povišeni inzulin povezan je s debljanjem. Bicikliranje razvija mišiće, ubrzava metabolizam koji troši kalorije. Pedale čine čuda.

4. Pređite na zeleni čaj

Tri šalice dnevno pokrenut će organizam na trošenje troši dodatnih 30 kalorija dnevno. Nije to baš nešto, mislite? To je godišnje tri kilograma manje – i to samo od čaja, bez dijete! Smjesa ECGC u čaju olakšava vašem tijelu da troši kalorije.

5. Primite se utega

Što više kilograma dignete, više ćete kilograma izgubiti.
Dizanje utega, koje radi manje od dvadeset posto žena, ubrzava metabolizam i topi kalorije (a uz to gradi seksi mišiće). Neki fitnes-stručnjaci smatraju da bi rad s utezima trebao biti više od pola treninga. Bolje je da odaberete najjednostavnije utege nego mehaničke naprave za dizanje tereta. I nemojte biti razočarani ako vaga ne pokaže brze rezultate – ne zaboravite da vaši novoizgrađeni mišići teže više od masti koju ste izgubili. Ali ako pogledate kako vam stoje traperice, spazit ćete uočljive razlike.

6. Nabijte ritam

Da biste brže cijedili mast dok dižete utege, skratite pauze između setova. Osoba koja se odmara 35 sekundi nakon osam tjedana skine 27 posto više kilograma nego oni koji se odmaraju tri minute. Kraći odmori ne daju metabolizmu da ubaci u nižu brzinu, srce ubrzano kuca… Manje ćete vremena gubiti u teretani, a opet će učinak biti veći.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi