SURADNJA DIZAJNERA I PROIZVOĐAČA

Projekt Fashion.hr industrija za spas domaće modne scene

  • Autor: Hina/tportal.hr
  • Zadnja izmjena 20.01.2011 16:04
  • Objavljeno 20.01.2011 u 13:59
Konferencija za novinare 2

Konferencija za novinare 2

Izvor: tportal.hr / Autor: Lucija Bušić

Projekt Fashion.hr industrija, koji za cilj ima oživjeti hrvatsku modnu industriju i povezati je s hrvatskim dizajnerima, predstavljen je na Zagrebačkom velesajmu gdje će se u ožujku održati i prezentacija modela proizašlih iz te suradnje
Lucija Bušić

Lucija Bušić

Izvor: tportal.hr / Autor: Lucija Bušić

Direktor koncepta Fashion.hr i idejni začetnik projekta Vinko Filipić istaknuo je da će poznati domaći dizajneri Ivica Klarić, Zoran Mrvoš, Igor Galaš, Robert Sever, Juraj Zigman i Anamarija Ricov surađivati s tvrtkama kao što su RIO Riječka industrija odjeće, MK Arena iz Pule, tvrtka San Peter, Bambi i Marli.

Tržište treba kvalitetan, visokostilizirani i dostupan proizvod, brand koji će pronaći put do kupca, što se želi postići spomenutim projektom, rečeno je na predstavljanju projekta kojemu je cilj oživljavanje domaće tekstilne, kožarske i obućarske industrije koja je zadnjih godina izgubila značajan broj radnih mjesta.

Začetnik projekta Vinko Filipić istaknuo je da je projekt otvoren za sve domaće tvrtke i dizajnere te su pozvani pridružiti se. Dodao je i da hrvatske tvornice imaju potrebne ljudske i tehničke resurse, no nedostaju im talentirani dizajneri. Ovim projektom 'hrvatska modna šestorka' udahnut će novi život domaćim tekstilcima, kazao je.

Najavio je i da će u ožujku biti prikazane kolekcije i posebne modne linije pod markom projekta Fashion.hr industrija, dok će se u prodaji naći početkom jeseni.

Potpredsjednica Hrvatske gospodarske komore Vesna Trnokop-Tanta istaknula je da ovakvim projektima treba dati vjetar u leđa. Podsjetila je da je do 2000. godine hrvatska tekstilna industrija bila konkurenta i poželjna kao partner mnogim svjetskim proizvođačima, a vanjskotrgovinska razmjena bila je na izvoznoj strani.

U toj branši u zadnjih nekoliko godina izgubljeno je 4.000 radnih mjesta, danas ona zapošljava 21 tisuću radnika i potrebno je iskoristiti sve njezine potencijale, kazala je naglasivši da postoje tvrtke koje su sa svojim brandom prepoznatljive na hrvatskom tržištu, no opstaju samo oni koji su inovativni i kreativni.

Stoga ovaj projekt ima šansu, istaknula je Trnokop-Tanta napominjući da treba povezati proizvođače i dizajnere te stvoriti novi brand koji će iskoristiti novu i staru dodanu vrijednost.

Šef projekta Vinko Filipić otkrio je da su od ovog projekta velika očekivanja jer njime žele revitalizirati proizvodne procese u industriji, ali i pomoći dizajnerima da izraze svoju kreativnost u masovnoj proizvodnji i, na kraju krajeva, kako bi se dobio proizvod koji će biti dostupnjiji, jeftiniji i konkurentniji na tržištu.

Zoran Mrvoš nam je rekao da, iako se Fashion.hr opasno približava, on ne žuri s kolekcijom kako bi ona bila što bolja. 'Kolekcija je tek na početku, ali već imam neke modele i rezultate. Ovo će biti nešto komercijalnija, a time i nosivija linija, ali još uvijek dovoljno atraktivna da dobro izgleda na pisti', rekao je dizajner koji je dodao da ni ove sezone neće previše odstupati od svoje već dobro poznate crne boje.

Inače cro-a-porterovski dizajner Juraj Zigman otkrio nam je neke nove i zanimljive suradnje. 'Iako sam ja pulen Cro-A-Portera, jako mi se svidio ovaj projekt pokretanja modne industrije. Mislim da nije bitno na koji se Fashion week ide, bitno je što netko ima ponuditi kao dizajner. Ja sam s Fashion.hr industrijom ostvario dvije suradnje, prva je dizajniranje cipelica za djecu Bambi koje će se promotivno zvati zigice i koje će biti pravo dječje modno osvježenje. Osim cipela, ostvarena je i suradnja sa satovima Marli koji će po prvi puta proizvesti satove koje će distribuirati diljem svijeta. Napravili smo jako lijepe i zanimljive satove koji bi mogli biti jako dobro prihvaćeni u svijetu', otkrio je Zigman.

Dizajner nam je otkrio i da intenzivno radi na kolekciji Peko cipela i svojoj pret-a-porter liniji koje će prikazati na predstojećem Cro-A-Porteru.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi