BEAUTY HIT

Primjerak ove upečatljive nijanse Chanelovog ruža i laka za nokte prodaje se svakih 15 minuta

05.10.2022 u 13:18

Bionic
Reading

Francuska modna kuća Chanel, osim što zaljubljenice u modu uvijek iznova intrigira svojim bezvremenskim komadima, ovoga puta ima još jedan adut u rukavu

Ako volite dramatičan makeup, a posebno istaknuti usne, onda ćete jako voljeti i ovaj divni ruž s potpisom Chanela.

Upravo su na nedavno predstavljenoj modnoj reviji za proljeće/ljeto 2023. te kuće, održanoj u Parizu, manekenke imale zanimljivo našminkane usne u tzv. nijansi rouge noir (na francuskom: crvenocrna), odnosno tonu 'srca' crne trešnje, specifičnoj upravo za ovu francusku modnu kuću.

Riječ je o velikom hitu francuske modne kuće, njihovoj najprodavanijoj nijansi ruža i laka za nokte u posljednjih 20 godina.

Za ovom prekrasnom nijansom, koja odiše francuskim šarmom i elegancijom, vlada nevjerojatan hype, pa se tako svakih 15 minuta proda jedan primjerak ruža ili laka u ovom tonu koji je koristila i sama Gabrielle Coco Chanel.

NA PARIŠKOM TJEDNU MODE

Crno-bijela elegancija: Slavne ljepotice plijenile pozornost stajlinzima na reviji Chanela

Pogledaj galeriju

Priča o ovom beauty klasiku vraća nas u devedesete. Naime, tad je lak u tonu rouge noire debitirao na Chanelovoj reviji 1994. i - rasprodan je prvog dana kad je pušten u prodaju! S obzirom na neviđeni uspjeh, brend je proširio ovu nijansu na sve svoje kategorije šminke, a nosile su ga i manekenke na nedavnoj reviji u Parizu.

Ovu nijansu, nekad poznatu i kao Vamp, vidjeli smo i na manikuri Ume Thurman u legendarnom 'Kill Billu', ali i Madonninom spotu 'Take a Bow'.

No mnogo ranije, 1926. godine, ta je boja spomenuta i u tekstu objavljenom u američkom izdanju Voguea: 'Crna i bijela pridružuju se crvenoj, granatnoj nijansi poput srca crne trešnje koju Chanel često koristi i često je nazivaju 'crveno-crna' (rouge noir).' Priča kaže da su još 90-ih Chanelov kreativni direktor šminke i vizažist u njegovom timu pomiješali crne i crvene pigmente, a rezultat je bio toliko sjajan da ga je laboratorij odmah usavršio za modnu reviju koja je održana tek nekoliko dana kasnije.

Izvor: Društvene mreže / Autor: Chanel

Nakon što je ova fantastična nijansa debitirala, modni novinari su je lansirali u zvijezde, zbog čega se ovaj lak za nokte počeo masovno proizvoditi, a na tržištu se plasirao pod tadašnjim imenom Vamp.

Kupci ga se nisu mogli zasititi: u Barneysu su primjerice bili redovi za kupnju, a kako je rasprodan u prva 24 sata, nastale su liste čekanja koje su trajale između šest i 12 mjeseci. Godinu kasnije, 1995., lansiran je prvi ruž za usne koji je uključivao ovaj ton, a brend ga je ponovno oživio i na modnoj pisti.

Tako je rođen mit - Le Vernis Rouge Noir. I danas je to Chanelov najprodavaniji artikl: svakih petnaest minuta negdje u svijetu prodan je proizvod u ovoj nijansi.