LUSKUZ KOJI SI MOŽEMO PRIUŠTITI

Predmet žudnje: Ove su torbice traženije od popularnih birkinica i chanelica, a cijena im je itekako prihvatljiva

19.10.2022 u 15:39

Bionic
Reading

Vrijednost luksuznih torbica raste iz dana u dan, ali možda će vas iznenaditi da se kod preprodavača najviše traže torbice američkog brenda Telfar, čak više i od onih prestižnih francuskih brendova! Nakon što napuste dućan njihove cijene kreću skakati te dobivaju čak i duplo veću vrijednost

Prema podacima platforme za preprodaju luksuznih proizvoda 'Rebag', torbice relativno mladog modnog brenda Telfar zadržavaju vrijednost po višim stopama od modnih dodataka 'starih' marki, uključujući Chanel i Hermès.

'Te su torbe procijenjene gotovo dvostruko više od njihove izvorne maloprodajne cijene', rekao je Charles Gorra glavni izvršni direktor platforme.

Cijena torbe modela 'Shopping Bag' iznosi 195% cijene koju biste za nju platili originalno, što je gotovo duplo veća cijena. Suradnja Telfar x Eastpak nešto je niža, ali svejedno značajno veća od originalne cijene i iznosi 175%.

Impresivni su podaci koje je brend ostvario u suradnji s popularnim UGG-om. Torba nastala u kolaboraciji Telfar x UGG posebno je vrijedna pa se može pohvaliti s 211% posto vrijednosti u maloprodaji, odnosno duplo većom cijenom.

Inače, cijena Telfarovih torbica kreće se do 150 do 257 dolara, odnosno od 1100 do 2000 kuna.

Iako su Chanel, Louis Vuitton i Hermès još uvijek tri najpopularnija luksuzna brenda u koje se isplati investirati, njihove vrijednosti nešto su manje kod preprodavača. Brojke Telfara zbilja su konkurentne prosječnom zadržavanju vrijednosti jer se Hermès procjenjuje na 102%, Chanel na 87% i Louis Vuitton na 82%.

  • +12
Telfar Izvor: Profimedia / Autor: Slaven Vlasic / Getty images / Profimedia

Telfar je nastao 2004. godine pod vodstvom Telfara Clemensa. Ovaj mladić liberijskih korijena studirao je modni dizajn te je rekonstruirao vintage odjeću koju je prodavao po buticima u New Yorku. Dizajn uključuje unisex modele koji poštuju ideje udobnosti i jednostavnosti.