SAMO ZA ODABRANE

Popularne birkenstockice dobile novo ruho: Nova kolekcija s dizajnerskim potpisom najpopularnijih natikača ove sezone

04.09.2020 u 09:14

Bionic
Reading

Natikače Birkenstock ove sezone doista proživljavaju svoje zvjezdane trenutke, pa ne sumnjamo kako će najnovija kolekcija u suradnji s poznatom modnom kućom Valentino biti pun pogodak

Nakon suradnje s ekstravagantnim dizajnerom Rickom Owensom i modnom kućom Proenza Schouler, ovoga rujna stiže još jedna uzbudljiva kolaboracija s renomiranim proizvođačem prepoznatljivih natikača iz Njemačke.

Riječ je o drugoj suradnji s talijanskom modnom kućom Valentino (prva je bila u siječnju 2019.), a kreativni direktor kuće Pierpaolo Picciolo odlučio je dati novo ruho tradicionalnom modelu s dva remena 'Arizona' koji je veliki hit među slavnim fashionisticama u Birkenstock Julije Roberts, Michelle Pfeiffer, Alessandre Ambrosio, Julianne Moore....

Unisex natikače ukrašene su s uočljivim VLTN logom i dolaze u nekoliko varijanti poput maskirnog uzorka, žute, maslinastozelene, crne, sive...

Ova limitirana verzija može se nabaviti od 3. rujna na web stranici kuće Valentino ili u njihovim buticima.

Inače, zbog globalne pandemije i porasti popularnosti udobne odjeće i obuće, upravo su Birkenstock natikače postale jedan od najtraženijih komada obuće, pa je tako svjetska tražilica Lyst objavila u svom izvještaju za drugi kvartal 2020. godine, kako su najpoželjniji modni komad u kategoriji ženske mode proglašene upravo model 'Arizona' brenda Birkenstock.

Inače, ovo oživljavanje brenda Birkenstock u modnim krugovima uvelike se može pripisati dizajnerici Phoebe Philo, bivšoj kreativnoj direktorici modne kuće Celine koja je tijekom svog mandata u ovoj slavnoj francuskoj kući lansirala nekoliko modela koji izgledom neodoljivo podsjećaju na kultne natikače.