privid luksuza

Papirnate vrećice iz glamuroznih trgovina novi su must have modni dodatak

12.12.2023 u 11:26

Bionic
Reading

Velike vreće s potpisom luksuznih modnih brendova postale su modni dodatak kojem je cilj stvaranje privida ekskluzivnosti

Svijet mode uvijek je u potrazi za novim trendovima, a jedan posve neočekivan postalo je nošenje papirnatih vreća s potpisom luksuznih brendove koje su same po sebi sada modni dodatak.

Tko ne prati najnovije trendove i videa trendseterica na TikToku mogao bi pomisliti da modne zaljubljenice sve ranije kreću u šoping. Međutim, činjenica da od jutra do mraka na svakom koraku možete vidjeti vrećice iz glamuroznih trgovina zapravo je samo svojevrsni trik.

Naime, one nerijetko služe za nošenje ručka, paketa ili stvari kupljenih u drugim trgovinama te se koriste koliko u praktične svrhe, toliko i kao modni dodatak koji čitavom stajlingu daje privid ekskluzivnosti.

Zanimljivo, papirnate vrećice vidjeli smo čak i na modnoj reviji, kad je Kim Kardashian, inače zagrižena ljubiteljica Birkin torbi, prošetala Balenciaginom revijom s vrećom umjesto torbe u ruci.

No, ako ste mislili jeftino proći s ovim 'modnim dodatkom', varate se. Iako znatno povoljnije od proizvoda ovih brendova, čak i vrećice dolaze po iznimno visokim cijenama (barem kada je riječ o ovoj kategoriji).

Primjerice, prazne papirnate vrećice luksuznih trgovina kao što su Chanel i Balmain prodaju se na ebayu i sličnim platformama za čak 65 funti. Cijene papirnate Hermes vrećice kreću se od 45 funti, a kutije od 200 funti. Smythson vrećica s odgovarajućim svilenim papirom obično ide za 40 funti, dok set na eBayu koji uključuje osam različitih marki – uključujući Gucci, Burberry i La Mer – počinje od 114 funti.

Najskuplji primjer je vrećicaa Bottega Venete koju je nedavno u kupovinu nosio Rihannin suprug, reper ASAP Rocky. No, nije riječ o običnoj papirnatoj vrećici već o modelu izrađenom od teleće kože i postavljenom antilopom, a košta 1800 funti.

Ovaj trend nije posve nov na modnoj sceni jer je još 1973. lanac robnih kuća Bloomingdale's lansirao svoju slavnu papirnatu vreću 'Little Brown Bag' koja je postala oznaka ambicioznog američkog načina života.

Neki ih kupuju kako bi ih izložili u pozadini svojih TikTok videa, neki kako bi stvorili privid luksuza dok ih koriste u praktične svrhe, a sigurno je samo da pred sobom imamo najnoviji trend kojem je mnogima teško odoljeti.