MODNA INVESTICIJA

Ovih šest trendova kad je u pitanju nakit nećete moći ignorirati

  • Autor: E. K.
  • Zadnja izmjena 19.06.2020 14:10
  • Objavljeno 19.06.2020 u 13:50
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Instagram/Rosie Huntington-Whiteley

Nakit je svakako jedna od najbrže rastućih kategorija visoke mode, a potvrđuju to i investicije diva LVMH-a, a koji je prošle godine uložio 16,2 milijarde dolara u kupnju Tiffanyja

Zahvaljujući društvenim medijima, a posebno Instagramu, čak i mali brendovi mogu napredovati na konkurentnom tržištu, s više mogućnosti za dolazak do kupaca.

Iako se ljudi još uvijek osjećaju nesigurni u ovim turbulentnim vremenima, investiranje u skupocjeni nakit se ipak pokazalo kao vrlo privlačno zaljubljenicama u modu.

Već u 2020. godini na međunarodnoj platformi Stylight pretraživanja u kategoriji nakita porasla su za nevjerojatnih 256 posto, što sugerira kako je interes za ovu kategoriju i dalje visok, možda zbog njegove privlačnosti kao 'sigurnog' dugoročnog ulaganja. Istražili smo koji je nakit trenutačno najpopularniji jer modni detalji uvijek su dobrodošla nadogradnja svakom stajlingu.

Evo kojih će šest trendova prevladavati kad je u pitanju nakit:

Biseri

Jedno vrijeme biseri su se smatrali prilično staromodnim nakitom, ali već od prošle godine ponovno su stekli popularnost. Na Stylightu su primjerice biseri postali najtražniji: čak 226 posto više se tražilo biserno prstenje u odnosu na prošlu godinu, a čak 161 posto pretraživalo su se biserne ogrlice. Biseri danas izgledaju trendi i moderno u kombinaciji s metalima ili minimalističkim oblicima, a dizajnerica Nadia Shelbaya sjajno kombinira tradicionalni i moderni stil - radi se o neodoljivom spoju skandi-elegancije s raskoši Istoka.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

☁️ Current crush: Pearls

Objavu dijeli MARIA BLACK (@mariablackjewellery)

Statement lanci

Ako volite predimenzioniran nakit sigurno će vam se dopasti stil velikih ogrlica ili narukvica u obliku glomaznih lanaca, a taj smo trend primijetili i na lijepoj Rosie Huntington-Whiteley. To potvrđuje i Internet: čak 175 posto više klikova zabilježile su ogrlice u obliku lanaca u usporedbi s prošlom godinom te nevjerojatnih 4378 posto više potrage za isprepletene lance u istom vremenskom razdoblju. Fantastičan primjer za to su ogrlice s potpisom brenda Missoma inspirirane 80-ima.

Šarene perle

Ovaj nas je trend podsjetio na nekad popularne narukvice prijateljstva koje smo izrađivali u djetinjstvu djetinjstvu - i to je vjerojatno razlog njegove popularnosti. Izrađen od plemenitog kamena ili stakla, nakit od perlica dolazi u mnogim oblicima i s različitim cijenama, jer svoje proizvode imaju i indie etikete te divovi brze mode. Stoga ne čudi da su se na Stylight potraga za nakitiom sa šarenim perlicama povećala se za čak 478 posto u odnosu na prošlu godinu.

Nakit s poludragim kamenčićima

Ovakav nakit od raznobojnih minerala, odnosno poludragog kamenja, vrlo je popularan na Instagramu. Možda baš zato što predstavlja svježu alternativu monokromatskom zlatnom nakitu koji je posljednjih godina bio iznimno tražen, sve je traženiji. To zasigurno objašnjava i porast pretraživanja za takve komade nakita ove godine: porast od čak 1134 posto u odnosu na 2019. godinu.

Nakit nadahnut životinjskim motivima

Nakit s animal motivima doista je vrlo upečatljiv i nije za svaki ukus, no nesumnjivo privlači poglede. Efektni komadi poput ogrlica, naušnica ili prstenja inspirirani stilom 80-ih poput tropskih životinja, zmija, divljih mački veliki su hit ovoga ljeta... Da se radi o velikom trendu potvrđuje i podatak da je pretraga za ovakvim nakitom bilježi rekordan porast od nevjerojatnih 1000 posto u odnosu na prošlu godinu.

Višestruko prstenje

Ovakvi su komadi nakita vrlo stajliš začin svakom outfitu, a iako nisu ništa novo jer je Louis Cartier 1924. osmislio koncept legendarnog Trinity prstena, sastavljenog od 3 spojena prstena od tri različite vrste zlata. Prstenje nadahnuto Trinity prstenom i danas se može vidjeti diljem Instagrama, a mnogi brendovi poput Stonea i Stranda, nude čak i posebne prstene koji se mogu slagati u jedan. Na Stylightu je tako zabilježeno više od 1600 posto više klikova za ovakvo prstenje u odnosu na prošlu godinu.