TIJELO KAO KATE BECKINSALE

Otkrijte kako slavna glumica postiže savršeni izgled

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 01.02.2012 13:07
  • Objavljeno 01.02.2012 u 11:00
Kate Beckinsale 3

Kate Beckinsale 3

Izvor: Sipa Press / Autor: Sipa

Kako se pripremiti za ulogu u kojoj pokazujete svaku oblinu svoga tijela? Jedino upornim vježbanjem i discipliniranim treningom. Evo kako to radi Kate Beckinsale

Gumeni kostimi koji prianjaju uz kožu vrlo su nepraktični za skidanje. Zato je lako razumjeti zašto Kate Beckinsale želi biti vitka i u najboljoj formi za snimanje posljednje verzije filma 'Underworld'. Britanska glumica nosi pripijeni kostim kroz cijeli film – i izgleda sjajno. Zasluge se pripisuju osobnom treneru čije usluge koristi i Jessica Alba - Ramonu Braganzi.

Reuters

Reuters

Izvor: Reuters / Autor: Reuters

'Selena, lik koji Kate glumi, prelijepa je ratnica-vampirica, s nadljudskim fizičkim sposobnostima,' izjavio je Braganza za Daily Mail. 'Odbija napade svojih neprijatelja nevjerojatnom snagom, pa smo morali učiniti da izgleda supermoćna.'

Da bi to postigli, primijenili su trening koji Braganza naziva 3-2-1. Najprije kardio vježbe, pa kružni trening i vježbe snage. Njezin trening počinjao bi istezanjima s elementima joge, koja potiču krvotok i dovode krv do svih važnijih mišićnih skupina. Zatim bi slijedilo 45 do 60 minuta treninga snage i na kraju kardio vježbe.
'Često je moram pitati osjeća li učinke vježbi jer nikada ne ispušta ni glasa, još manje gunđa', hvali je trener Ramon.

Međutim, vježbe nisu sve. U vrijeme snimanja, Kate se podvrgnula posebnoj prehrani. 'Kada ste potpuno predani radu, hrana je iznimno važna kako bi pomogla da tijelo izdrži pritisak i zadrži svoju unutarnju ravnotežu', kaže njezin trener.

Kate je poklonica takozvane zonske prehrane, koja počiva na teoriji da je za dobar rad metabolizma potrebna uravnotežena, precizno odmjerena kombinacija ugljikohidrata, proteina i masnoća. Ti striktni omjeri moraju se postići u svakom obroku, kako bi se održala idealna razina inzulina u krvi, što potiče kvalitetan rad metabolizma i temeljito sagorijevanje masnoća. Za doručak redovito jede jaje sa zobenim pahuljicama, za ručak piletinu ili povrće i za večeru ribu. No, tvrdi da ona nije osoba koja ne popušta malim izazovima: 'Bilo bi mi grozno da se pretvorim u jednu od onih osoba koje ne smiju pojesti ni komadić torte.'

SAVJETI OSOBNOG TRENERA KATE BECKINSALE

1. Kombinirajte – Kate radi vježbe joge za gipkost i istezanje, zatim vježbe snage za izgradnju mišića i kardio vježbe za izdržljivost i kondiciju.
2. Postavite cilj – Kate je svjesna da je za njezine uloge iznimno važan njezin izgled. To je motivira.
3. Pronađite aktivnost koju volite – Kate uživa u jogi i planinarenju. Zato joj nije teško vježbati.
4. Dovoljno spavajte – u snu vaše tijelo proizvodi hormon rasta, koji obnavlja i gradi vaše mišiće. Također smanjuje prisutnost kortizola, hormona stresa koji nas tjera na debljanje.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi