LJETO JE PRED VRATIMA

Odaberite koji seksi miris je vaš

20.06.2011 u 08:00

Bionic
Reading

Bi li vam omiljeni parfem bio tako seksi da ne pripada poznatom brendu, da nema luksuznu bočicu i nabrijanu reklamu? Testirajte se!

U moru istraživanja koja se provode po raznim sveučilištima i sličnim ustanovama, katkad se čini, samo kako bi ih mediji mogli iskoristiti kao bizarnu vjesticu pod egidom 'vjerovali ili ne', svojedobno je objavljena i sljedeća: poznati enolozi i sommelieri koji su podvrgnuti 'slijepom' kušanju vina (dakle, boce nisu bile etiketirane) u većini slučajeva nisu mogli uočiti bitnu razliku između kvalitetnog, ali jeftinog vina nepoznatog vinara te onog razvikanog i skupog.

Pitanje je što bi takav test pokazao u slučaju parfema. Za početak, dokazao bi koliko smo pristrani i skloni sugestiji. Kad znamo da iza našeg parfema stoji brend s respektabilnom poviješću, da ga reklamira jedna od najpoznatijih glumica ili manekenki na svijetu, da ga je kreirao jedan od najtraženijih parfemski dizajnera… mali su izgledi da nam se neće svidjeti.

Zato vas pozivamo da se s prijateljicama provedete vlastito slijepo testiranje. Uključite bar pet parfema različitih cjenovnih kategorija, pripremite zdjelicu kave u zrnu kako biste mogli 'odmoriti' nos nakon testiranja trećeg, ispitanici stavite povez na oči i na neki način maskirajte bočicu kako je ne bi prepoznala. Rezultati bi vas mogli iznenaditi.

Ipak, bez obzira na reklamu, zaštitno lice i 'nos' koji ga je kreirao, da bi neki parfem postao uspješan, kamoli stekao kultni status u parfemskoj i našoj osobnoj povijesti, jednostavno mora imati upečatljiv mirisni potpis
Najbolji način na koji biste mogli testirati kvalitetu svoga njuha i istančanost parfemskog ukusa nude nova parfemska lansiranja koja još uvijek niste kušali, poput onih iz našeg Izloga.