na sajmu nautike

Nova modna kampanje brenda Duches snimljena je u Veneciji

04.06.2021 u 18:30

Bionic
Reading

Idealnu prilku da stvore kultne fotografije iz bajkovite Venezije i snime kampanju na novom katamaranu Lagoonu 50 koji je bio jedan od najtraktivnijih modela brodova na sajmu nautike Salone Nautico Venezia 2021, prvom koji se održao ove, po svemu drugačije godine, iskoristili su iz brenda Duchess

Zahvaljujući činjenici da je vlasnica bredna Snježana Mehun ujedno PR austrijske tvrtke Master yachting olakašalo im je, priznaju, organizaciju i nemoguće je postalo moguće. Fotografije Zvonimira Ferine koje su nastale ispred povijesne kulise nadmašile su sva očekivanja organizatora, stoji u priopćenju.

Sunčani dan ispred legendarne Pizazze San Marco bilo je sjajna podloga za kampanje novu kolekciju čije je zaštitno lice vodeća hrvatska manekenka i influencerica Elena Dizdar. Atraktivnim modelima ni ovoj posebnoj prilici koja se događa jednom u životu nije odoljela ni Snježana koja je i sama uskočila u neke modele iz nove kolekcije za što je komentirala da je poseban izazov budući da su sve to revijski modeli. Kampanja je ujedno najava za modnu reviju koja će se održati 17. lipnja u Zagrebu na atraktivnoj lokaciji Marulićeva trga ispred Dražavnog arhiva.

'Uistinu je teško naći nove lokacije iz godine u godinu koje do sada nisu korištene za modne evente zato nam je to svake godine veliki izazov posebice nakon Fontana Zagreb, Palače Dverce, Jazz cluba, MSU, Splita, Zagrebačke spitze sa kojima smo se trudili podići visoko ljestvicu i tako opravdati očekivanja naših kupaca, klijenata, sponzora i medija. Smatramo da je modna revija kao živa forma eventa ipak jako teško zamjenjiva za online verzijama evenata jer su ljudi istinski željni stvarnog druženja, komunikacije i uspomena koje im nakon takvog događanja ostanu kao i veliki hipe na društvenim mrežama. Nadamo se da će te uživati na našem modnom spektaklu i u novim modelima jednako kao što smo mi uživali stvarajući novu kolekciju. Moda mora živjeti. Bez mode smo ipak samo prolaznici u vremenu!', poručuju su iz teama Duchess, Snježana Mehun i Antun Tin Brišar.

  • +7
Duchess Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Zvonimir Ferina

Nova kolekcija je, kažu, nastala u potpunosti organski. 'Budući da smo po materijale išli za vrijeme lockdowna, nismo znali što će nas dočekati u Italiji. Materijale smo birali spontano uvijek pazeći na njihovu kvalitetu i da budu u skladu s našim brandom. Krojevi su se nametnuli sami u skladu s materijalom. Na kraju je nastala jedna kolekcija koja je puna boja i uzoraka. Kod nas u svakoj kolekciji možete pronaći model haljine na preklop s određenim odmakom od prijašnjih modela, svilene košulje klasičnog kroja raznih boja i uzoraka kojima posebnos taju detalji poput manžeta, kragne ili gumba. Pojavljuju se i haljine klasičnog kroja na kojima se kao akcent pojavljuje igranje s naborima i samim uzorkom. Mnogo komada iz kolekcije se može nositi na više načina. Skoro svaku haljinu ili tuniku možete prilagoditi svom obliku tijela dodavanjem remena, igrom gumbiju, ili nekog drugog modnog dodatka što je od samog početka nastanka brenda naša filozofija da budemo pristupačni i nosivi našim kupcima i dio je naše modne filozofije i slogana', naglasili su Snježana i Tin.