DRASTIČNI REZOVI

Modni brend čije kreacije vole i Hrvatice u problemima; zatvaraju trgovine i dijele otkaze

09.04.2024 u 14:45

Bionic
Reading

Britanski brend Ted Baker, dobro poznat i domaćim fashionisticama, zatvorit će 15 trgovina u Velikoj Britaniji i ukinuti čak 245 radnih mjesta

Kako je objavio BBC, 11 trgovina bit će zatvoreno do 19. travnja, što će dovesti do gubitka 120 radnih mjesta.

Osim toga, 25 radnih mjesta u glavnim uredima bit će ukinuto, a četiri trgovine koje su još prije bile određene za to uskoro će biti zatvorene, što će utjecati na dodatnih 100 radnih mjesta.

Tvrtka koja stoji iza britanskih trgovina Ted Baker, No Ordinary Designer Label (NODL), prošlog mjeseca otišla je u stečaj.

Ted Baker je inače imao oko 975 zaposlenih u Ujedinjenom Kraljevstvu i vodio je 46 trgovina, plus platformu za e-trgovinu i koncesije za robne kuće.

Jakne za proljeće Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia/tportal.hr

Američka tvrtka Authentic Brands Group ima intelektualno vlasništvo nad brendom Ted Baker, a NODL je holding tvrtka za tu marku u Velikoj Britaniji. Prošlog mjeseca Authentic Brands rekao je da je 'šteta koja učinjena tijekom povezivanja s drugom tvrtkom prevelika da je prevladaju'. Rečeno je i da je NODL 'napravio značajne dugove' tijekom partnerstva s nizozemskom tvrtkom AARC, a koje je završilo u siječnju ove godine. Kako su objasnili, trgovine koje su planirane za zatvaranje 'nemaju izgleda vratiti profitabilnost, čak ni uz značajna smanjenja najamnine'.

Danni Hewson, voditeljica financijske analize investicijske platforme AJ Bell, rekla je da je brend Ted Baker postao pomalo dosadan za mnoge mlađe kupce, piše BBC.

Ističe se i da bi Next mogao biti u utrci za preuzimanje modnog lanca. 'Next već ima odnos s tim brendom i nitko se ne bi iznenadio kada bi ga uključio u svoju obitelj, pogotovo sada, kada je posao smanjen', dodala je Hewson.

Inače, Ted Baker osnovan je kao brend isprva samo za mušku odjeću u Glasgowu 1988., a zatim je narastao do brojnih trgovina diljem Ujedinjenog Kraljevstva i Sjedinjenih Država. Također ima ugovore o licenciranju za trgovine u gradovima u Aziji i na Bliskom istoku.

Ovim potezima planira se poboljšati poslovanje jer Authentic Brands Group nastavlja razgovarati s potencijalnim britanskim i europskim operativnim partnerima kako bi vratili brend Ted Baker na noge.