TRENDI DIZAJN

Ma Chérie: Unikatne torbice za svačiji ukus

21.11.2016 u 20:33

Bionic
Reading

Najdraži modni dodatak mnogih žena su torbe, a upravo je izrada tog predmeta velika ljubav Marijane Dukić, poduzetnice zlatnih ruku i bujne mašte iz Tomislavgrada. Pored zahtjevnih životnih uloga supruge i majke, za vrlo kratko vrijeme se odlično snašla i u poslu koji voli i koji je ispunjava. Svoje unikatne torbice pod simpatičnim imenom Ma Chérie namijenila je ženama svih dobi

'Ljubav prema modi i dizajnu je zastupljena cijelog mog života. Od ranog djetinjstva sam krojila, a svaki kupljeni odjevni predmet bih popravljala i dodavala nešto svoje', kaže Marijana.

Živjela je u Njemačkoj gdje je i završila i krojačku školu sa željom da upiše studij modnog dizajna.
'Ali život piše svoju priču. Došli su djeca i evo, nakon dugo vremena ipak radim ono što najviše volim', pohvalila se simpatična Marijana.
Torbe su joj, kaže, najljepši modni detalj na ženi, tako da se bazirala na torbice. I tako je nastao brend Ma Chérie.

'Ideja i misao kakva bi torba trebala izgledati uvijek i iznova dolazi na drugačijim mjestima i načinima. Nekada se rodi kada biram materijale, nekada prilikom samog krojenja, a često u svakodnevnom životu, recimo dok se šećem gradom, nema pravila. Bitno je kada dobijem ideju za nove modele provesti je u proizvod koji će biti funkcionalan i odgovarati zahtjevima mojih klijentica.' Od materijala najviše koristi pravu kožu i krzno, elemente Swarovski, razne nitne i zakovice.

'Za izradu jedne torbe potrebno mi je nekih četiri, pet sati. Svoje torbe izrađujem sama, na što sam jako ponosna. Svaka moja torba je izrađena s puno ljubavi i svaka ima svoju priču. Mi žene žudimo za kvalitetnom torbom koja će poslužiti kao praktični suputnik u svakodnevnim aktivnostima, a uz to želimo biti modno osviještene i originalne. Ma Chérie, čarobnice, kako ih ja od milja nazivam, jedinstvene su i unikatne', ističe dizajnerica koja narudžbe za svoje torbe prima iz Njemačke, Austrije, Australije i Kanade.

Prilikom izrade kolekcije se ne drži slijepo zadanih trendova nego ih želi stvarati.
'Biti dizajner znači stvarati, točnije pretvarati iz svoje mašte nešto u realnost što će drugi poželjeti da nose. Originalna ideja, vlastiti dizajn, puno rada i strpljenja, i eto brenda!' tvrdi dizajnerica.

Na pitanje koliko je danas teško uspjeti kao dizajnerica torba kaže da je modna scena dobro oživljena i nudi puno prostora za prezentaciju i plasiranje proizvoda.
'Postoje brojni modni događaji, sajmovi gdje sam dosad predstavila svoje torbe poput Nivea Fashion Weeka te na raznim manifestacijama u BiH i šire. Uz sajmove i modne hepeninge imamo sve dostupniji internet gdje možemo plasirati svoje proizvode i prodavati ih. Djevojke iz Hrvatske mogu naručiti moje torbe putem Facebooka', poručila je.

Predstavila se i u Hrvatskoj, a mnoge poznate Hrvatice već nose njezine torbe poput Doris Dragović, Andreje Šušnjare, bračnog para Bebek i mnogih drugih.

'U zadnje vrijeme život mi je jako užurban, ali kada pogledam unatrag, zapravo je uvijek bio takav. Kod zaposlenih žena s obitelji je to inače tako. Bitno je poredati prioritete i dobro se organizirati. Iznad svega sam požrtvovna majka, supruga i ponosna baka', kaže. Dodaje kako joj veliku pomoć i potporu pruža njezina obitelj, bez čega ne bi mogla.