ROSAL

Ljepota koja traje

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 13.12.2010 13:44
  • Objavljeno 10.12.2010 u 15:18
Rosal BB-oglas

Rosal BB-oglas

Izvor: tportal.hr / Autor: Rosal

'Ljepota koja traje…' naziv je nove kampanje za Rosal njegu lica, u kojoj se Branka Bebić Krstulović vratila u velikom stilu i, nakon punih osam godina, ponovno zasjala kao zaštitno lice Rosala. Međusobne simpatije datiraju još iz davnih dana, od 1996. godine, nakon što je Branka Bebić postala Miss Hrvatske. Tada je snimljena prva kampanja nazvana 'U susret dodiru', u kojoj je vrlo mlada Branka prvi put predstavljena kao zaštitno lice Rosala

Kampanja za televiziju i novine snimana je u Opatiji za koju Branku vežu vrlo lijepe uspomene protkane duhovitim i veselim zgodama. Nastavak uspješne suradnje slijedi 2002. godine, kada Branka Bebić potvrđuje svoju lojalnost Rosalu i ponovno se pojavljuje kao njegovo zaštitno lice. U TV kampanji Branka predstavlja svoj život manekenke, gdje se sastavni dio njezinih dnevnih rituala odnosi na korištenje proizvoda za njegu lica Rosal.

Danas, inspirirani bezvremenskom Brankinom ljepotom, vrhunski stručnjaci iz Rosala lansirali su tri potpuno nove linije namijenjene svakoj ženi koja želi zadržati svoju prirodnu ljepotu i svjež, njegovan izgled. Ljepota koja traje… simbolizira ženu koja, bez obzira na godine, zrači samopouzdanjem i istinskim osjećajem sreće i zadovoljstva. Njezina ljepota je odraz njenih godina koje ona ponosno nosi zahvaljujući vjernom korištenju krema Rosal.Kampanja koja će se pojaviti u novinama i magazinima snimana je u veselom ozračju, što se može vidjeti na fotografijama sa snimanja, gdje su se svi sudionici maksimalno trudili oko svojih zadataka. Naravno, sve je rezultiralo velikim brojem vrhunskih fotografija, od kojih je vrlo teško bilo izdvojiti fotografiju koja će biti nositelj kampanje no, uz pomoć agencije Innovo DDB, napravljen je najbolji izbor.Iako se Branka više ne bavi manekenstvom i njeguje miran obiteljski životni stil, sa zadovoljstvom je pristala sudjelovati u kampanji za Rosal. Glavni razlog toga jest međusobno povjerenje jer između Branke i Rosala postoji emotivna priča puna lijepih iskustava koja traje već punih 16 godina.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi