odvažan izbor

Lepa Brena gledatelje šokirala modnim izborom u novogodišnjem programu Nove TV: Zbog ove haljine našla se na meti kritika

01.01.2023 u 14:02

Lepa Brena gostovala je u novogodišnjoj emisiji 'I godina Nova 2023.' na Novoj TV, a njezin nastup pao je u sjenu haljine koju je odjenula. Zlatno-crna kreacija nije se dopala gledateljima te je izazvala lavinu negativnih komentara

Baš kao i brojne televizijske kuće i Nova TV ovogodišnji program za doček Nove godine snimila je i pripremila unaprijed. U emisiji su se mogli vidjeti nastupi poznatih zvijezda, od Maje Šuput, Halida Bešlića, Mate Bulića, Jasmina Stavrosa, Lidije Bačić, Miroslava Škore i brojnih drugih. A među njima je bio i onaj regionalne zvijezde Lepe Brene, a upravo je njezin nastup bio najupečatljiviji. No, ne zbog hitova koje je izvela, kako bi mnog pomislili već zbog odabira haljine.

Naime, 62-godišnja pjevačica na pozornicu je stigla odjevena u popriličnu hrabru modnu kombinaciju koja je istaknula njezinu vitku liniji , ali i pokrenula bujicu negativnih komentara na društvenim mrežama.

Brena je nosila dugačku crno-zlatnu haljinu koja je u potpunosti prekrivala svaki centimetar tijela, no imala je iscrtano golo žensko tijelo, s dodatkom šljokica za potpuniji efekt. Ovaj modni izbor brojnim gledateljima se nije dopao, a gledatelji su svoje nezadovoljstvo istaknuli i u komentarima na društvenim mrežama. 'Lepa Brena u najružnijoj haljini koju sam ikad vidjela u životu', napisala je jedna korisnica Twittera, a mnogi su napomenuli kako takva haljina nije prigodna za emisiju koju gledaju i maloljetnici.

'Zašto?', 'Što je ovo?', 'Horor', nizali su se dalje negativni komentari gledatelja, a mnogi su ostali posebno šokirani prizorom golim grudi na haljini, koji su smatrali posebno neukusnim.

I dok su gledatelji pred malim ekranima u šoku gledali njezinu 'golu haljinu' Lepa Brena je novogodišnji koncert održala u Beogradu u jednom restoranu, a za tu prigodu nosila je dugu, plavu haljinu, znatno manje ekstravagantnu od kreacije koju je servirala na malim ekranima.

Inače, 'gole haljine' su tijekom 2022. godine bile apsolutni hit među slavnima, svojevrsni must-have komad na modnoj sceni. Iako ih mnogi smatraju nekim od najružnijih haljina koje su imali prilike vidjeti, ove kreacije koje krase slike golog tijela, prozirne tkanine i zavodljivi prorezi predstavljaju određenu vrstu oslobađajućeg egzibicionizma kojem su se svi veselili u godinama pandemije. Sasvim dovoljno da mnoge slavne dame u njima zablistaju na crvenom tepihu, ili, u ovom slučaju, na malim ekranima.