U DUHU 70-IH
Kreatori najpoželjnije jakne sezone udružili snage s Guccijem: Pogledajte komade iz njihove uzbudljive kolekcije

Izvor: Profimedia / Autor: BLAYZENPHOTOS / BACKGRID / BACKGRID USA / FERNANDO RAMALES / BACKGRID / BACKGRID USA / PAPCULTURE / BACKGRID / BACKGRID USA / SKYLER2018 / BACKGRID / BACKGRID USA / PROFIMEDIA
Modni maksimalizam koji na čelu modne kuće Gucci njeguje njezin kreativni direktor Alessandro Michele došla je do posebnog izražaja u novoj kolekciji nastaloj u suradnji s američkim brendom The North Face.
-
SULUDO ILI GENIJALNO?
Biste li dali 1200 kuna za poderane najlonke? Trendseterice su izgubile glavu za skupocjenim Guccijevim čarapama koje podižu obrve
-
62
MUST HAVE SEZONE
Ništa ne grije bolje od njih: Pronašli smo najljepše modele toplih jakni s polica trgovina
-
16
S POTPISOM NORTH FACE
Modne ovisnice ne mogu joj odoljeti: Ova jakna postala je statusni simbol u zimskim mjesecima
Inspirirana modom ludih 70-ih, kolekcija modne kuće Gucci i brenda The North Face sastoji se od pregršt ready-to-wear komada, modnih dodataka, prtljage, pa čak i šatora te vreća za spavanje idealnih za zabavu na otvorenom sa stilom ili vrlo luksuzno kampiranje kod kuće.
Cjelokupna kolekcija u skladu je sa zelenom politikom oba modna brenda, a navedeno je najuočljivije po izradi odjeće i dodataka od najlonske tkanine ECONYL® koja se dobiva od ribljih mreža, tepiha i ostataka tkanina te njihova pakiranja. Vreće za odjeću i ružičaste kutije mogu se reciklirati i potječu iz održivih šumskih izvora. Pakiranje je čak dizajnirano s ručkama, pa nisu potrebne torbe za kupnju kada kupci pokupe robu u trgovini.
Kako je najavljeno, suradnička kolekcije brenda Gucci i The North Face biti će premijerno lansirana u Kini, a uključuje pufaste jakne, koje su postale zaštitni znak američkog brenda, pa sve do podstavljenih kaputa i suknji. 'Lakše' opcije uključuju svilene komplete za kuglanje, suknje i haljine, kao i brojne majice kratkih rukava i jakne od flisa koje odobravaju ljubitelji streetwear kulture. Nastavljajući Guccijevu tradiciju brisanja rodnih normi, kolekcija također uključuje rodno neutralnu planinarsku cipelu s velikim podebljanim logotipom The North Face x Gucci.
Navedena kolekcija, koja će nesumnjivo stvoriti veliki modni hype, u prodaji će se pronaći tek u pojedinim trgovinama i posebnim pop-up trgovinama nazvanim 'efemerne Guccijeve igle' , dok će manji dio asortimana iz kolekcije biti dostupan u prodaji na stranicama brenda Gucci i pojedinim internetskim trgovinama.
Svatko tko poželi pobjeći na nekoliko minuta u švicarske Alpe može pogledati Guccijev video za kolekciju u režiji Daniela Shee, podešen na slatke zvukove benda Creedence Clearwater Revival. Čak i odabrana pjesma za predstavljanje kampanje ima poseban značaj.
#TheNorthFacexGucci Campaign
Izvor: Društvene mreže / Autor: Gucci
Prije nego što je postao globalni sportski div američki brend The North Face, kojeg su 1966. godine Douglas Tompkins i Dick Hap Klopp, svoj put prema svjetskoj prepoznatljivosti počeo je u skromnoj trgovini u Berkeleyju savezne države Kalifornija, a koja se smjestila tik do vrata prostora za probe benda Creedence Clearwater Revival.