ZAVODLJIVA PLAVUŠA

Kopija seks simbola 50-ih: Cindy Crawford u dosad neviđenom izdanju

23.08.2017 u 21:16

Bionic
Reading

Ni Cindy Crawford (51) nije odoljela čarima jedne i jedine Marilyn Monroe. Američka manekenka na svome Instragramu podijelila je proces svoje preobrazbe u seks-ikonu 1950-ih, a u opisu je napisala 'Prelazak u platinasto'

Cindy Crawford nakratko je, kao i mnoge prije nje, 'postala' Marilyn Monroe. Na Instragramu je podijelila fotografiju na kojoj se sprema za snimanje, pozirajući samo u svilenom ogrtaču i s perikom, platinastom i valovitom bob frizurom u stilu fatalne Monroe.

Going platinum. #BTS with the glam squad...

A post shared by Cindy Crawford (@cindycrawford) on

Manekenka je, na tragu seks simbola 1950-ih usnice istaknula crvenim ružem, a oči tamnim sjenilom. Sličnosti je, dakako, pomogao i mladež iznad usnice, koji Crawford nije morala lažirati, budući da joj je, kao i Monroe, zaštitni znak.

Cindy who? 💋•

A post shared by Cindy Crawford (@cindycrawford) on

Obožavatelji su na transformaciju Cindy Crawford reagirali prije svega s ushitom, komentirajući, među ostalim, da joj Monroe ipak nije ni do koljena. Nekima pak nije bilo jasno zašto toliko žena kad-tad poželi izgledati poput slavne glumice.

Cindy je ranije ovoga mjeseca za Vogue progovorila o privatnom životu i dugogodišnjoj uspješnoj karijeri, pri čemu je otkrila i tajnu svog sretnog 19-godišnjeg braka s Randeom Gerberom, bivšim modelom i vlasnikom klubova, a danas suvlasnikom brenda tekile Casamigos, koju je prije četiri godina osnovao s prijateljem Georgeom Clooneyjem i početkom ovoga ljeta prodao za vrtoglavih milijardu dolara.

  • +11
Cindy Crawford Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

'Znate, Rande i ja se i dalje jako sviđamo jedno drugom i vodimo računa da zajedno provodimo većinu vremena', priznala je Cindy koja još uvijek ima zanosnu figuru po kojoj je bila poznata.

Svjetskim je modnim pistama Crawford žarila i palila devedesetih, a nakon rođenja sina i kćerke poslovne je obaveze drastično smanjila, snimajući samo povremeno kampanje i modne editorijale.