MIRISI ZA KOJIMA LUDIMO

Koji su parfemi najpopularniji u ovoj godini

11.11.2011 u 09:43

Bionic
Reading

Gucci i Chanel osvojili su najviše prestižnih nagrada Fifi! Doznajte ostale laureate strogog žirija s dva kontinenta

Ono što je Oscar za filmsku, to je nagrada Fifi za parfemsku umjetnost. Za razliku od zlatnog kipića koji dodjeljuje Američka filmska akademija, kristalnu nagradu za najbolja parfemska ostvarenja za proteklu godinu dodjeljuju dvije institucije. Američka Mirisna zaklada ili The Fragrance Foundation Fifija dodjeljuje već gotovo 40 godina u 30-ak kategorija, dok britanska zaklada to čini posljednjih 20-ak godina u 15 kategorija.

Kategorije se dijele ne muške i ženske parfeme, ali samo je nekoliko najpoželjnijih, poput mirisa godine u kategoriji luksuznih, nouveau niche i popularnih mirisa. Za parfeme je važan i Fifi u kategoriji za najbolji dizajn flakona i za najbolju reklamnu kampanju. Uspjeh je tim veći kad jedan parfem osvoji Fifija u istoj ili više kategorija na oba kontinenta.

Apsolutni slavljenik među ženskim mirisima ove godine na oba kontinenta bio je parfem Gucci Guilty, dobitnik prestižnog Fifija za 'najbolji luksuzni ženski miris'. Usto, proglašen je najboljim u kategoriji mirisnog superstara, dobio je Fifija za najflakon i kampanju (eksplozivni reklamni spot režirao je stripaš Frank Miller).

U muškoj konkurenciji Fifijem se okitio Chanelov Bleu de Chanel u kategoriji za 'najbolji luksuzni muški miris' i za 'najbolju kampanju godine' (filmski reklamni spot režirao je Martin Scorsese).

Ekvivalent filmskom Oscaru za život djelo, kojim se odaje počast filmašu koji je svojim radom zadužio filmsku umjetnost, u parfemskom svijetu predstavlja nagrada Hall of Fame. Ove godine u 'dvoranu slavnih' ušetao je Issey Miyake s prozračnim ženskim L'Eau d'Issey i uvijek kontroverzni Jean Paul Gaultier s muškim Le Male.

U našem Izlogu potražite ostale dobitnike.