SLATKA NAGRADA

Koje se namirnice ne odričemo ni u krizi?

15.01.2013 u 10:09

Bionic
Reading

Zbog recesije smo se odrekli raznih slastica, ali ne možemo bez jedne stvari - čokolade

Prodaja čokolade porasla je tijekom teških vremena u posljednjih nekoliko godina u Velikoj Britaniji a taj će se trend nastaviti i sljedećih godina, kažu stručnjaci. Tvrtka Mintel za istraživanje tržišta u novom izvješću kaže kako će jeftine slastice poput čokolade i grickalica nastaviti trend rasta potrošnje.

Smatra se da je čokolada otporna na recesiju jer će se njoj potrošači okrenuti i u najgorim vremenima budući da se ta namirnica doživljava kao nagrada. Važan je čimbenik i činjenica da proizvođači čokolade stalno kreiraju nove proizvode koji privlače kupce. U Velikoj Britaniji svake se godine na policama pojavi 500 novih čokoladnih proizvoda.

Economist Intelligence Unit i Mintel navode u izvješću o potrošnji da je unatoč krizi ostao jak i segment kozmetičkih proizvoda te da bi se prodaja kvalitetne odjeće trebala povećati. Duhanski proizvodi će također ostati jaki, ali će stagnirati prodaja alkohola zbog pada broja konzumenata, prenosi Mail Online.