INSPIRATIVNI PRIRUČNIK

Ikein katalog napokon je dostupan javnosti i prepun je savjeta prilagođenih raznim budžetima, novih proizvoda, ali i praktičnih ideja

19.08.2020 u 12:05

Bionic
Reading

Ovogodišnje izdanje Ikeina kataloga ujedno je i jubilarno. Njime se obilježava 70. rođendan ove publikacije, i stigao je. Da bi ga učinili posebnim, predstavnici ovog poznatog švedskog brenda namještaja pretvorili su ga u inspirativni priručnik pun savjeta prilagođenih raznim budžetima, ali i praktičnih ideja, novih uzbudljivih proizvoda te poznatih favorita, a sve u novom i poboljšanom digitalnom formatu

Naši se svjetovi konstantno mijenjaju, a posebno u recentnijem razdoblju, s digitalnim iskustvima koja su se integrirala u naš svakodnevni život. Kako bi uskladili stalno mijenjajući način života i potrebe ljudi u ovom digitalnom dobu, Ikea je svoj legendarni katalog pretvorila u digitalni priručnik, jednostavan i uvijek dostupan bilo kome, u bilo kojem trenutku, i na svakom mjestu.

Olakšan mu je pristup, kao i njegovo spremanje, što je posebno korisno u malim životnim prostorima. Svaku stranicu Ikea je ispunila onim što je bio temelj njihovog asortimana svih ovih godina - predmeti koji mogu značajno promijeniti svakodnevni život.

  • +45
Ikein katalog za 2021. Izvor: Profimedia / Autor: Ikea

Ikein katalog namijenjen 2021. godini prepun je nadahnuća i savjeta o tome kako domove diljem svijeta učiniti ugodnijim, pametnijim, održivijim i ljepšim za sve divne ljude koji žive u njima. Osim što je prikladniji i pristupačniji, digitalni katalog nudi još kreativnija rješenja i profesionalne savjete za pretvaranje bilo koje kuće u dom iz snova. Ovaj prošireni virtualni priručnik dizajniran je tako da inspirira svakoga u bilo kojem trenutku i na svakom mjestu, čime se korisničko iskustvo kataloga diže na novu razinu.

Nove značajke poput hot-spotova na proizvodima prikazanima na fotografijama jamče više integrirano i olakšano iskustvo kupovine. Održivost je jedna od glavnih vrijednosti kojih se drži Ikea, a svoj katalog tretiraju kao i svaki drugi proizvod s vlastitim potpisom.

To znači da se okolišni i društveni problemi uzimaju u obzir u procesu proizvodnje, te se katalog ove godine neće distribuirati na adrese domaćinstava. Ova odluka predstavlja značajan korak u smjeru ostvarenja vizije tvrtke Ikea o potpuno klimatski pozitivnoj do 2030. godine, istovremeno pružajući neograničenu podršku svima, u bilo koje doba, u preobražavanju svakodnevnog života kod kuće.

Izuzetno popularna tiskana verzija kataloga od 1. rujna besplatno će se moći preuzeti u robnoj kući Ikea u Zagrebu.