TEST

Honda Jazz 1.4 Sport

  • Autor: tportal
  • Zadnja izmjena 27.07.2009 11:54
  • Objavljeno 27.07.2009 u 10:39
P1030866

P1030866

Izvor: tportal.hr / Autor: -

S pojavom Jazza Honda je popunila rupu u segmentu malenih monovolumena. Taj model je nažalost pogreškom često svrstavan u segment malenih kompakta, no pogled na dimenzije otkriva da je riječ zapravo o malenom obiteljskom monovolumenu

Iako nije velik kao C3 Picasso, nećemo lagati ako kažemo da se nalazi negdje na pola puta. Iako u unutrašnjosti ima obilje prostora, izvana to nije jako izraženo. Izgledom je novi Jazz sličan starome. Napravljen je po oprobanom konceptu u koji nisu uključene emocije kao kod Fiata 500 ili Minija, već zdrav razum. Kvaliteta i relativno niski troškovi održavanja su glavne odlike Jazz filozofije.

Premda stari model nije bio omiljen na tržištu, novi model donosi niz noviteta koji ga svrstavaju u vrh klase. Veći je, ljepši, sigurniji, ekonomičniji i, naravno, upravljiviji. Super, zar ne?

tportal

tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: -

Ako već hvalimo ovaj monovolumen, krenimo redom. Prije svega treba istaknuti vrlo funkcionalnu unutrašnjosti kakva se ne nalazi u malenim kompaktima. Tu mislimo na ergonomiju koja je sprijeda i straga na zavidnom nivou. Straga moramo pohvaliti mogućnost pomicanja sjedala naprijed-natrag. Funkcioniranje elektronskih pomagala je po standardu većih Hondinih modela, što je za svaku pohvalu. Iako je riječ o gradskom automobilu, testirani Jazz je prepun opreme, pa je i dulji put ovim automobilom vrlo ugodan. Na raspolaganju su tempomat, kožni volan, audio shuttle, zatim kompletna aktivna i pasivna sigurnost. Osim toga, centralna instrumet ploča je jednostavna i pregledna, bez dizajnerske ekstravagancije.

S druge strane, Jazz iznutra nije dosadan. Na raspolaganju je mnogo pretinaca, što i priliči jednom monovolumenu. Novi Jazz je u svakom segmentu bolji od staroga. Od izbora materijala, do ergonomije i osjećaja za upravljačem.

tportal

tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: -

Prtljažnik je vrlo velik. Na raspolaganju je 366 litara, raspoređenih na dva 'kata'. U donjem dijelu stvari se mogu strpati u viseću mrežu, što je vrlo funkcionalno rješenje za sitnice koje slobodno lete po praznom prtljažniku. Nažalost, tako uređen prtljažnik nema rezervni kotač, nego samo kit za brzu reparaciju. Navodno u baznim modelima postoji maleni rezervni kotač.

U Jazz je ugrađen 1.4-litarski motor snage 100 konja. Riječ je o snažnijem benzincu u ponudi, koji ovom mališanu daje ozbiljnije performanse. Ubrzanje od 0-100 km/h iznosi 11.4 sekundi uz maksimalnu brzinu od 180 km/h. Potrošnja na testu kretala se od 6 do 9 litara. Jazz je u vožnji odličan. Prelazak preko ležećih policajaca je vrlo tih, a ovjes je udoban. Iako su ugrađeni na prvi pogled veliki kotači od 17”, pogled na dimenziju otkriva da je riječ od profilu visine /65, što spada u klasu dobrog kompromisa između ležanja i udobnosti. To se osjeti i na upravljaču koji je precizniji od starog, iako nešto lakši u odnosu na konkurenciju.

tportal

tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: -

Jazz je zapravo dobar automobil. Možda je testni model bogato opremljen između ostaloga i staklenim krovom malo preskup, no bazna cijena kreće se od 119.900 kn. Jazz sigurno neće moći stati bok uz bok s cijenama Citroena ili Opela, no zato ovi modeli neće moći konkurirati Jazzu u kvaliteti izrade i općem dojmu.

Proizvođač: Honda
Model: Jazz 1.4 Sport
Vrsta motora: 1.4, četiri cilindra, benzin
Obujam: 1.339 cm3
Snaga (kW/KS): 73/100 @ 6.000 o/min
Okretni moment (Nm): 127 @ 4.800 o/min
Potrošnja (l/100 km): 5,3/7,7/6,2
Ubrzanje (0-100 km/h): 11,4
Maksimalna brzina: 180 km/h
Dimenzije (D/Š/V u mm): 3.900/1.695/1.525
Cijena do registracije: 145.990

tportal

tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: -

tportal

tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: -

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi