PREDSTAVLJAMO

Ford Focus RS – napokon spreman

  • Autor: M. V.
  • Zadnja izmjena 12.12.2008 08:42
  • Objavljeno 12.12.2008 u 07:00
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Premda Ford još uvijek nije predočio službeni izvještaj i podatke, sa sigurnošću možemo ustvrditi da će novi Focus RS biti najpapreniji kompakt iz Plavog ovala!

U pretproizvodnom, gotovo konačnom stanju Focus RS nam je pokazan na srpanjskom salonu u Londonu, a sada su nas iz Forda obradovali novim setom fotografija koje pokazuju da žestoki hatchback nije nimalo izgubio na grubijanskom izgledu u odnosu na konceptni model, dapače.

Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Focus RS nije nimalo izgubio na grubijanskom izgledu

Sprijeda imamo masivnu rešetku hladnjaka sa spliterom, usisnike zraka na poklopcu motora, na boku pažnju plijene prošireni blatobrani i aerodinamični pragovi, dok su zvijezde stražnjeg kraja WRC-ovsko krilo na krovu i difuzor s uklopljene dvije ispušne cijevi. Od ostalih vizualno atraktivnih dodataka, svakako moramo spomenuti 19-colne naplatke na niskoprofilnim gumama te školjkasta sjedala Recaro i umetke od ugljičnih vlakana i brušenog aluminija.

Pod poklopcem najžešćeg Focusa naći će se dobro nam poznati peterocilindraš iz Focusa ST. Dvoipolitarska jedinica pomoću turbopunjača varijabilne geometrije razvija 300 KS te automobilu omogućava sprint do stotke za 5,9 sekundi i maksimalnu brzinu elektronski ograničenu na 250 km/h.

Premda svjesni toga da je 300 KS previše za prijenos na prednje kotače, Fordovi inženjeri nisu bili spremni narušiti voznu dinamiku automobila povećavajući masu vozila ugradnjom integralnog pogona. Umjesto toga, u Fordu su se odlučili na standardni prednji pogon, a da bi kotači uspješno prenosili snagu na podlogu, pogonska osovina opremljena je Quaifeovim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem i tehnologijom Automatic Torque Biasing (automatsko razmještanje okretnog momenta).

Ovaj sustav funkcionira u sprezi s Fordovim ovjesom RevoKnuckle – McPhersonov ovjes prilagođene geometrije – da bi se maksimalizirala prijemljivost te što više ograničilo nastajanje ozloglašenog 'torque steera'.

Vozne osobine dodatno su unaprijeđene nešto širim tragom kotača, nižim ovjesom i većim kočnicama. Naposljetku, valja spomenuti i da će se najsnažniji Focus nuditi u samo tri boje – plavoj 'performance', 'smrznuto' bijeloj i 'ultimativno' zelenoj.

Prve isporuke započinju početkom proljeća sljedeće godine, a očekivana cijena za novi RS ne bi smjela biti veća od 40.000 eura.

Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi