DOSTA JE BILO ZABUŠAVANJA

Donosimo jednostavne i lagane vježbe koje svaki dan možete prakticirati i u uredu

1/18

Vježbe namijenjene za izvođenje u uredu ili kod kuće

Fitness trenerica Arijana Brković predstavila je nekoliko jednostavnih vježbi prigodnih za izvođenje u uredu ili kod kuće. Za izvođenje sljedećih vježbi potrebna vam je stolica i malo dobre volje i vremena.

Iskorak na stolicu

Jednu nogu postavite na stolicu (na prste ili na rist). Drugom nogom zakoračite naprijed tako da su vam kukovi u ravnini i stopalo ispod ravnine kuka. Tijelo držite uspravno tako da trbušni mišići budu aktivni, a pogled usmjerite prema naprijed. Spuštajte se do pozicije tako da koljeno prednje noge spustite do kuta od 90 stupnjeva.

Vježbe namijenjene za izvođenje u uredu ili kod kuće

Vježbe namijenjene za izvođenje u uredu ili kod kuće

Izvor: Pixsell / Autor: Josip Regovic

Prethodna slika Sljedeca slika
Izlike da nemate vremena ili adekvatnu opremu za vježbanje od sada više ne 'pale'. Fitness trenerica Arijana Brković predstavila je nekoliko jednostavnih i praktičnih vježbi koje možete prakticirati na poslu, jednako kao i u intimi svog doma, a sve što vam je potrebno su stolica, malo dobre volje i odlučnost
  • Autor: I. But.
  • Objavljeno 02.11.2018 u 12:02