TEST

Fiat 500C 1.4 16V Lounge – kabriolet za nju i njega

  • Autor: M. V.
  • Zadnja izmjena 14.10.2010 18:07
  • Objavljeno 14.10.2010 u 14:53
495

495

Izvor: tportal.hr / Autor: tportal

Premda je toplim sunčanim danima odzvonilo za ovu godinu, automobil koji smo imali na testu ispunio je sva naša očekivanja. Fiat 500C jedan je od onih automobila koji će vam izmamiti osmijeh na lice čak i ako ste muškarac
tportal

tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: tportal

Premda Talijani očekuju da će više od 70 posto kupaca modela 500C biti pripadnice nježnijeg spola, nakon kratkog druženja s torinskim mališanom možemo ustvrditi kako bi to bila prava šteta jer je riječ o izuzetno zanimljivom automobilu koji više no uspješno kombinira praktičnost kompaktnih dimenzija s hedonizmom vožnje pod otvorenim nebom.

Valja ipak priznati da Fiat 500C nije pravi kabriolet, s obzirom na to da se putnička kabina ne otvara u potpunosti, odnosno da se s krovnog dijela tek pomiče tkanina, no upravo mu ovakva arhitektura daje prednost pred konkurencijom. Zato što ima funkcionalne B i C nosače torzijska krutost minimalno je narušena, a s obzirom na to da je krov izrađen od platna, a ne od metala – preinake se nisu odrazile ni na značajno povećanje mase. Štoviše, način odlaganja krovnog platna, koje se jednostavno složi iznad poklopca prtljažnika, osiguralo je da se u njemu nađe mjesta za čak 180 litara prtljage, svega tri litre manje nego je to slučaj kod standardnog Fiata 500.

Prednosti arhitekture nastavljaju se i unutrašnjosti, gdje ima podjednako mjesta za putnike, pa će se tako četvero odraslih osoba, na kraćim rutama, moći sasvim udobno smjestiti, dok će za duža putovanja, najbolje po otvorenim cestama, 500C idealno poslužiti za dvoje odraslih putnika i eventualno dvoje mlađe djece.

Upravo na otvorenoj cesti, kad se odloži krov, dolaze do izražaja najbolje strane šarmantnog talijanskog automobilčića. Fino ugođen ovjes lijepi automobil za cestu. Upravljač je direktan. Motor – 1,4-litreni benzinac sa 100 KS zvonak je i uvijek raspoložen za visoke okretaje, a sve pohvale možemo izreći i na račun ručnog šesterostupanjskog mjenjača. Automobil standardno dolazi i s multimedijalnim sustavom Blue&Me pa jednostavno uštekate USB s mp3-icama i zabava može početi.

Fiat 500C odličan je i u gradu gdje smo, zbog buke, ipak držali krov sklopljen. Kratki međuosovinski razmak i prevjesi, kao i kompaktne dimenzije, osiguravaju izuzetne manevarske osobine, a automobil je dovoljno malen da ga se doista svugdje može parkirati. Sa sklopljenim krovom, izolacija buke je odlična, pa smo na mahove i zaboravljali da upravljamo kabrioletskim vozilom.

Sve u svemu, Fiat 500C oduševljava po svim kriterijima osim onih cjenovne naravi. 132.500 kuna nemali je iznos čak i za ovako zabavan automobil. Riječ je o premiji od 17-ak tisuća kuna u odnosu na podjednako opremljeni klasični model 500, no za roadstere i kabriolete su proizvođači ionako uvijek tražili premiju na sunce i vjetar u kosi, pa ni Fiat s 500C nije iznimka.

Proizvođač: Fiat
Model: 500C 1.4 16V Lounge
Vrsta motora: 1.4, četiri cilindara, benzin
Obujam: 1.368 cm3
Snaga (kW/KS): 73,5/100 @ 6.000 o/min
Okretni moment (Nm): 131 @ 4.250 o/min
Potrošnja (l/100 km): 6,5/8,8/7,3
Ubrzanje (0-100 km/h): 10,5
Maksimalna brzina: 182 km/h
Dimenzije (D/Š/V u mm): 3.546/1.627/1.488
Cijena do registracije: 132.500 kuna

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi