DOBRE NAVIKE

Evo kako se boriti protiv popodnevnog umora

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 07.10.2011 12:41
  • Objavljeno 07.10.2011 u 11:55
žena depresija tuga

žena depresija tuga

Izvor: Guliver/Thinkstock / Autor: Thinkstock

Jesu li vam krevet i spavanje jedine stvari na pameti kada dođete s posla? Ako ste odgovorili potvrdno, znajte da se situacija neće promijeniti sama od sebe, nego ćete morati stvoriti nove navike

Kako pokazuje najnovije istraživanje provedeno među gotovo tristo zaposlenika jedne američke tvrtke, više od 80 posto zaposlenih ljudi nakon dolaska s posla nema energije

ni za što. Većina njih pribjegava ležanju ispred televizora i spavanju. Bilo kakva obaveza teško im pada i sve odgađaju za sutra – a sutra se ponavlja isti scenarij, navodi internetska stranica Fitnesshealthzone.com.

Do toga, kako pojašnjavaju stručnjaci, dolazi zbog nezdrave prehrane, nekretanja i nedovoljnog konzumiranja vode. Upravo u tome krije se i rješenje problema. Ako želite biti sposobni uživati u svojim poslijepodnevima i večerima, promijenite navike.

Za početak, kažu stručnjaci, pobrinite se da pijete više negazirane vode. S kavom ne pretjerujte, nego je popijte pola sata nakon ručka. Ugljikohidrati su važni i zato neka budu dio vašeg ručka jer oni daju energiju. Čim dođete s posla preodjenite se u sportsku odjeću i barem pola sata hodajte. Najbolje je to učiniti na svježem zraku. Dobro je i raditi vježbe opuštanja koje također podižu razinu energije.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi