RODITELJI I ŠKOLA

Bolje razgovarati o ciljevima nego pomagati u učenju

21.05.2009 u 15:00

Bionic
Reading

Roditeljska pomoć oko učenja, prema nekim američkim istraživanjima, manje je učinkovita od razgovora sa srednjoškolcima o ciljevima koje jednog dana žele postići u životu te važnosti edukacije

Američka udruga psihologa otkrila je da tinejdžeri čiji roditelji s njima redovito razgovaraju o važnosti edukacije, postižu bolje ocjene u školi nego oni kojima roditelji pomažu oko učenja ili daju instrukcije.

'Srednjoškolci koji su s roditeljima češće razgovarali o tome koliko je važno obrazovanje za kasniji uspjeh u životu, imali su puno bolje ocjene od onih kojima su roditelji samo pomagali oko učenja ili se redovito pojavljivali u školi', rekla je Nancy E. Hill, članica istraživačkog tima s Harvarda.

U ovom istraživanju uspoređivani su rezultati prikupljeni u razdoblju od 26 godina, a radi se o podacima iz 50 studija.

'Srednja škola razdoblje je kad općenito opada zanimanje za ocjene i školu. To je i sasvim je razumljivo, jer su tinejdžerima druženje s prijateljima i potraga za novim vlastitim iskustvima puno privlačniji nego biti u društvu roditelja ili učiti s njima', kaže Hill dodajući kako roditelji moraju što više s djecom razgovarati o važnosti edukacije za njihovu budućnost.