U INGOLSTADTU POLUDJELI

Audi pod poklopac malenog A1 ugurao motor od 500 KS!

  • Autor: I. Ć.
  • Zadnja izmjena 31.05.2011 14:27
  • Objavljeno 31.05.2011 u 10:41
audi_100351276_l

audi_100351276_l

Izvor: Promo fotografije / Autor: audi

Sigurni smo da postoji nešto bolje od malenih automobila s velikim motorima, no trenutno nam ništa ne pada na pamet dok slinimo za Audijem A1 Clubsport Quattro
audi

audi

Izvor: Promo fotografije / Autor: audi

Za ovogodišnje izdanje tunerskog šoua u Wortherseeu, koji tradicionalno okuplja ljubitelje koncerna VAG, Audi je pripremio svoj najluđi koncept dosad. Pod poklopac najmanjeg modela, A1, poprečno je zaguran 2,5-litreni redni peterocilindrični benzinac iz TT-RS-a koji razvija 330 KS. No ni to nije sve.

Nijemci su taj isti motor doradili setom turbopunjača, većim intercoleroom, protočnijim ispuhom i vjerojatno brojnim drugim tehnikama koje ne navode u medijskom izvješću, a sve da bi iz njega izvukli, pazite sad ovo – 500 KS! Time su A1 Clubsport Quattro učinili skoro pa najbržim modelom koji su ikad proizveli. Specifičan omjer od 357 KS po toni dovoljan je da 1390 kg težak kompaktni mališan dosprinta do stotke za svega 3,7 sekundi, što je tek desetinku sporije od najprestižnijeg modela u Audijevoj aktualnoj ponudi R8 V10 koji razvija 560 KS.

Zapravo, da nije blokade na 250 km/h, poprilično smo sigurni da bi A1 Quattro pojurio i preko 300 km/h. Za prijenos snage na sva četiri kotača brine se posljednja generacija sustava Quattro te ručni šesterostupanjski mjenjač.

Naposljetku valja spomenuti i agresivni stajling inspiriran izvornim Ur Quattrom te znatnim potrebama za hlađenje beštije pod haubom, dok je kompaktni projektil iz Ingolstadta izgubio stražnju putničku klupu te dobio sjedala od ugljičnih vlakana iz R8-ice i spartanski oblikovani interijer.

Nije teško zaljubiti se u Audijev posljednji koncept, no ta će ljubav, nažalost, ostati nesretna jer Audi nema planove proizvesti ga čak ni u ograničenom setu primjeraka. Slobodno pustite mušku suzu gledajući fotogaleriju koju donosimo u nastavku.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi