BRIGADA NA DJELU

Sviđa li vam se novo lice Zavrtnice?

  • Autor: Sanja Fligić
  • Zadnja izmjena 06.09.2011 15:09
  • Objavljeno 06.09.2011 u 13:56
Naslovna Zavrtnica

Naslovna Zavrtnica

Izvor: Promo fotografije / Autor: bruketa&žinić om

Svi koji su posljednjih dana prolazili pored Zavrtnice u Zagrebu imali su prilike vidjeti novo lice dijela zgrada koje su, umjesto dotadašnjeg sivila, osvanule u crno-bijelom izdanju. Na ideju o 'faceliftingu' došla je ekipa iz Brigade, jedne od agencija iz grupe Bruketa&Žinić OM, te je u ljetnim mjesecima uljepšala kvart

Otpočevši svoju misiju s mišlju da čovjek prvo treba počistiti vlastito dvorište, a tek onda pogledati tuđa, ekipa iz Brigade promijenila je izgled svog kvarta. Ideja je realizirana u ljetnim mjesecima, a rezultat je novo, upečatljivo ruho dijela poslovnog kompleksa Zavrtnica. Osim zaposlenika Brigade, u 'faceliftingu' je sudjelovao Branimir Sabljić, grafički dizajner agencije Bruketa&Žinić OM.

Zidove su bojili ručno - prvo su izmjerili cijelu zgradu, nacrtali tehničke nacrte, aplicirali tipografiju, isprintali nacrte te sjeli u dizalicu i počeli bojati.

Arhitekt Damjan Geber rekao je za tportal.hr da je cilj bio na neki način povezati okolne zgrade i izdvojiti taj objekt iz okruženja.

'Kompleks Poslovnog centra Zavrtnica je u svojoj suštini sklop heterogenih zatečenih objekata bivšeg tvorničkog kompleksa koji je bio na toj lokaciji te su samim time i postojeće zgrade svojom arhitekturom, rasporedom i tretiranjem fasada potpuno raznolike, a mi smo korištenjem 'neboja' na centralnom bloku unutar kompleksa htjeli umiriti tu cjelinu i dati joj svojevrsno sidro koje povezuje sve okolne zgrade', kazao je Geber.

bruketa&žinić om

bruketa&žinić om

Izvor: Promo fotografije / Autor: bruketa&žinić om

Kao posebno bitan izdvojio je centralni objekt 10, ujedno sjedište uprave Poslovnog centra Zavrtnica, dominantan objekt unutar njega. 'Svojom arhitekturom on je pravilna kocka koju smo bojanjem u bijelo izdignuli iz crnog podnožja i okolnih zgrada, čime je postao iznimno uočljiv u odnosu na sve ostale objekte u okolici i to ne samo prilikom ulaska u poslovni centar, već i s puno većih udaljenosti, a posebno s pruge koja prolazi uz taj centar.

Da ne bi došlo do negiranja arhitekture i dominacije teksta, korištena je standardna tipografija. Tim je pristupom u potpunosti poštovana arhitektura objekta i njegova pravilna forma, a u isto vrijeme dana mu je grafička i signalizacijska vrijednost', objasnio je Geber.

Kreativci iz agencije Bruketa&Žinić OM rade i na glavnom ulazu u Zavrtnicu, kojem će također dati novi izgled. Sviđa li vam se promjena, procijenite sami.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi