u izvedbi Martine Hrlić Rogić

Pogon Jedinstvo najavljuje zagrebačku premijeru predstave 'Jezik kože'

25.02.2022 u 09:51

Bionic
Reading

'Koža je najveći organ našeg tijela. Koža čini 70% prašine u našem domaćinstvu. Kroz 28 dana promijenimo cijelu kožu. Koža pamti', piše autorica u najavi predstave

Zagrebačka premijera predstave 'Jezik kože' održat će se 26.02. u 19 sati u Pogonu Jedinstvo.

Prenosimo i najavu autorice predstave Martine Hrlić Rogić:

Koža je najveći organ našeg tijela. Koža čini 70% prašine u našem domaćinstvu. Kroz 28 dana promijenimo cijelu kožu. Koža pamti.

Koža je isto značajna i sveprisutna metafora u hrvatskom jeziku sa širokim spektrom značenja.

20 frazema hrvatskog jezika vezanih uz kožu izvedenih u jednoj koži.

U mojoj koži.

Izvor: Društvene mreže

Autorica i izvođačica: Martina Hrlić Rogić

Autor glazbe: Darko Terlević

Oblikovatelj svjetla: Dalibor Fugošić

Predstava je podržana sredstvima Ministarstva kulture i medija.

  • +2
Jezik kože Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Kristijan Vučković

O autorici:

Martina Hrlić Rogić umjetnička je ravnateljica Plesne grupe Flame, Rijeka, koju je osnovala pred 17 godina. I dalje podučava contemporary, modern jazz i musical, a koreografira za brojne predstave, performanse, plesna natjecanja, produkcije i festivale.

U plesnoj karijeri kao koreografkinja ostvarila je suradnju s Rijeka 2020., koreografija Opere industriale, režija Dalibor Matanić, suradnju na više projekata u produkciji HNK Ivana pl. Zajca (monodrama ‘Kurva’, režija Zijah Sokolović, 2014.; otvorenje Riječkih ljetnih noći 2013., 2014. i 2016.; ‘Plesni torpedo’ 2016.), mjuzikl ’Sušak, Sušak’, režija Edvin Liverić, 2016.; mjuzikl ‘Magic musical’, 2017.; suradnju s Art kinom Croatia (flashmob za film ‘Ples s Marijom’, 2015.), suradnju sa školom pjevanja Studio Maraton (predstava ‘Maratonovih 11’, 2019., ‘Maratonovih 10’, 2018., ‘Ajmo, ti, ja i ti’, 2011.) suradnju s vokalno-instrumentalnim ansamblom Intermezzo (predstava ‘Jukebox’, 2009.).

U produkciji Plesne grupe Flame postavila je četiri performansa ‘Complicated minds’ 2017., ‘Grief’, 2017.; ‘Closer’, 2016.; ‘El vals de Maria’, 2015.; odnosno režirala i koreografirala ukupno 14 predstava (‘Ladice’, 2020., ‘to LOVE or to HOLD’, 2019.; ‘The End?’, 2018.; ‘Love is all’, 2017.; ‘Break a leg’, 2016.; ‘Breakup’, 2015.; ‘Mali princ’, 2014.; ‘B.B.’, 2013.; ’Problem boem’, 2012.; ‘Mi’, 2011.; ‘Putujem’, 2010.; ’Pogledaj me’, 2009.; ‘Sav taj jazz’, 2008.; ‘The best of musicals’, 2007.).