ZA LAŽLJIVCE

Novi mirisi daju alibi posjetiteljima striptiz kluba

24.01.2012 u 14:00

Bionic
Reading

Namjena cijelog niza mirisa koje je južnoafrički striptiz klub Mavericks izbacio na tržište je da stvore dojam da ste bili negdje drugdje, a ne njihov gost. Mirisi variraju od uredskog, pa sve do automehaničarske radione

Južnoafrički striptiz klub Mavericks na tržište je izbacio svoje mirise kojima je svrha da prikriju gdje su gosti kluba zapravo bili. Kako muškarci uglavnom tvrde da su do kasno radili u uredu ili da su imali problema s autom, klub je napravio mirise koji te priče i podržavaju, piše Metro.

Na primjer, 'Auto mi se pokvario' ima miris po benzinu, spaljenoj gumi i kolomazu dok 'Radio sam do kasno' ima miris po kavi, vuni, te cigaretama i tinti.

Sve ove kolonjske vode imaju zajedničko ime – Alibi. S obzirom koja je funkcija mirisa, čini nam da je serija proizvoda dobro nazvana.

Iako se radi o duhovitoj ideji južnoafričkog kluba koji nije mislio da će njihov proizvod uspjeti, interes za 'maskirne' kolonjske vode sve je veći. Mnoge zemlje uključujući i Veliku Britaniju već su naručile Alibi.

'Čini se kako se muškarci očajnički žele dočepati ovih mirisa', rekao je vlasnik Mavericksa Shane Harrison

Svaka bočica kolonjske vode košta 24 funte (oko 215 kuna).