DUĆAN ZA SAMCE

Ljubavni supermarket spaja parove u Kini

  • Autor: A. S.
  • Zadnja izmjena 25.02.2010 15:47
  • Objavljeno 25.02.2010 u 14:36
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Kad se prije dva mjeseca u Pekingu otvorio Ljubavni supermarket čiji je cilj spojiti samce željne ozbiljne i stabilne veze, nitko nije polagao nade u njegov uspjeh. No vlasnici danas mogu svima pokazati figu jer je njihov proizvod itekako našao svoju publiku

Ljubavni supermarket, službenog naziva Tražim te, otvoren je u Pekingu na Dan samaca u studenom 2009. godine. Radi se o svojevrsnom cateringu ljubavi -  samci pronalaze potencijalne partnere željne dugotrajnog vezivanja, a ne samo prolazne avanture.

Klijenti su obavezni platiti registraciju od 20 juana (tri američka dolara), a nakon toga mogu pretraživati privatne informacije (ime, dob, fotografije, prihod, zanimanje…) potencijalnih partnera. Dućan ljubavi dosad je prikupio preko tisuću ljudi i uspješno spojio preko 50 parova

Podaci sa slikama izloženi su u digitalnim okvirima na zidovima supermarketa, a svakoj je osobi dodijeljen identifikacijski broj preko kojeg se interesenti mogu javiti.

Voditelj projekta Gao Shang rekao je da je ideja o supermarketu pokrenuta iz potrebe da ljudima pruži sigurno i prijateljsko okružje u kojem bi se upoznavali. Naime, internetski servisi za spajanje parova u Kini nisu naišli na osobit uspjeh, što zbog velikog broja negativnih iskustava, što zbog nedostatka interneta i računalnog obrazovanja.

Spajanjem stvarnog svijeta i bezbolnog virtualnog upoznavanja nastao je supermarket virtualnih kontakata na stvarnoj lokaciji. Njegova pristupačnost je i njegovo najjače oružje pa su u supermarket počeli dolaziti ljudi iz raznih dijelova Kine ne bi li pronašli partnera.

Qu Hui
, 25-godišnja učiteljica, objasnila je svoj interes: 'Voljela bih naći svoju bolju polovicu, tome se najviše nadam.' 36-godišnjeg Wanga Jaiohonga prijavila je majka jer smatra da joj je sin suviše izbirljiv, no on se ne slaže tvrdeći da još jednostavno nije pronašao svoju srodnu dušu.

Online servisi, čini se, funkcioniraju svugdje u svijetu osim u Kini. No zato oni imaju svoj Ljubavni supermarket.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi