veljko ostojić

'Za vikend otvorena 133 hotela i 65 kampova, treba nam ciljana promotivna kampanja'

25.05.2020 u 12:20

Bionic
Reading

Ovog vikenda bilo je otvoreno 133 hotela i 65 kampova, čime je krenulo jače aktiviranje domaćih turističkih kapaciteta za početak glavne turističke sezone.

'S obzirom na ukupnu situaciju, možemo biti zadovoljni prvim turističkim brojkama. Kvalitetna epidemiološka situacija temelj je ostvarivanja rezultata ove godine i tu smo među najboljima u Europi. To trebamo maksimalno iskoristiti u narednom razdoblju, počevši već od danas. Ništa se neće dogoditi samo po sebi, moramo intenzivno početi komunicirati na ključnim tržištima kako bi privukli goste. Istovremeno sa finaliziranjem dogovora o jednostavnijem i bržem postupku ulaska turista sa ključnih emitivnih tržišta moramo pokrenuti koordinirane i ciljane promotivne aktivnosti na tim tržištima', izjavio je Veljko Ostojić, direktor Hrvatske udruge turizma.

Za nastavak otvaranja kapaciteta ključno je postizanje preciznih dogovora sa državama koje čine naša glavna emitivna tržišta o nesmetanom putovanju u Hrvatsku i nazad, a to se, kako je najavio u planu otvaranja ljetne turističke sezone ministar turizma, očekuje najkasnije do sredine lipnja. Zbog toga se u planu otvaranja turističkih objekata predviđa da će se do kraja svibnja otvoriti kampovi u Istri, Kvarneru i Dalmaciji, kao i dodatni hoteli. Tijekom lipnja očekuje se potpuno otvaranje većine hotela i svih ostalih turističkih usluga u destinacijama.

U HUT-u naglašavaju kako je nužno što prije pokrenuti ciljane promotivne aktivnosti na ključnim tržištima, i to na način da se koordiniraju aktivnosti privatnog i jasnog sektora. Uspješna promocija ključna je za osiguravanje veće potražnje za dolaskom u Hrvatsku i ostvarivanje maksimalno mogućih turističkih rezultata u ovoj izvanrednoj godini.