opet pomažu posrnulom brodogradilištu

Za skladištenje i ležarinu broda u izgradnji 3. maj će Uljaniku platiti 1,3 milijuna kuna

  • Autor: M. Šu./Hina
  • Zadnja izmjena 12.12.2019 16:45
  • Objavljeno 12.12.2019 u 16:45
Uljanik

Uljanik

Izvor: Pixsell / Autor: Dusko Marusic/PIXSELL

Za skladištenje i ležarinu za tanker u izgradnji "Santiago", koji bi u četvrtak navečer trebao biti dotegljen iz pulskog Uljanika u riječki 3. maj, riječko će brodogradilište pulskom morati isplatiti oko 1,3 milijuna kuna, izjavio je stečajni upravitelj Uljanik Brodogradilišta Loris Rak.

Tanker za prijevoz nafte, naftnih prerađevina i kemikalija "Santiago" u četvrtak ujutro je uz pomoć tegljača krenuo iz Uljanika u 3. maj u kojemu bi, u sklopu plana nastavka poslovanja tog riječkog brodogradilišta, trebao biti završen i isporučen naručitelju.

Stečajni upravitelj Uljanik Brodogradilišta Loris Rak naveo je da je za brod "Santiago", tj. trećemajsku novogradnju 723, u petak potpisan ugovor o uvjetima i namirenju duga za skladištenje i ležarinu.

"Direktor 3. maja Edi Kučan i ja kao stečajni upravitelj Uljanik Brodogradilišta potpisali smo sporazum o uvjetima i načinu namirenja duga, prema kojemu je 3. maj uplatio uslugu skladištenja, dok će se pitanje ležarine riješiti do 1. svibnja sljedeće godine. Za skladištenje je uplaćeno oko 250 tisuća kuna, a ostalo je za platiti ležarinu nešto veću od 900 tisuća kuna," kazao je Rak.

"Taj novac je prihod stečajne mase Uljanik Brodogradilišta i koristit će se za namirenje njegovih stečajnih vjerovnika, po isplatnim redovima, ponajprije radnika," izjavio je Rak u stanci sjednice Županijske skupštine Primorsko-goranske županije, na kojoj je sudjelovao kao županijski vijećnik.

Tanker Santiago, nosivosti oko 51.000 tona, koji je u 3. maju vlastitim novcem građen za španjolsku tvrku Marflet Marine, u more je porinut u listopadu 2016. godine.

Bio je to drugi od dva tankera istih karakteristika, duljine 183 i širine 32 metra, od kojih je prvi završen i isporučen španjolskom naručitelju.

"Santiago" je otegljen u Uljanik na završno opremanje u početku 2017., koje nije obavljeno, a naručitelj je potom raskinuo ugovor o gradnji broda.

Predsjednik Nadzornog odbora 3. maja Juraj Šoljić rekao je da će 3. maj ispuniti obveze iz sporazuma s Uljanikom, da je osiguran dio materijala, ali da će se za završetak broda morati zatražiti kredit uz potporu Vlade, nakon što se finaliziraju ugovori o završetku broda s brodovlasnikom.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!