ne zna se ništa
Vlada prodala brod za prijevoz automobila iz 3. maja Grcima, ugovor pod velom tajne

Ilustracija
Izvor: Pixsell / Autor: Dusko Marusic/PIXSELL
Ovakav vid operativnosti, bez ceremonijala svečanog potpisivanja, objašnjen je Novom listu epidemiološkim mjerama koje su trenutačno na snazi u Grčkoj, a koje navodno kompliciraju dolazak predstavnika tamošnje brodarske kompanije Neptune Lines.
Sve što se zasad službeno zna o ovoj transakciji u kojoj hrvatska Vlada prodaje jedan nezavršeni brod jest da su Grci potukli konkurenciju na međunarodnom javnom pozivu, ponudivši u završnom pripetavanju, krajem rujna ove godine, najviši iznos za tu novogradnju.
-
14
'novo ruho brijuna'
Na malom Malom Brijunu opremljen je kompleks edukativno-istraživačke namjene, za posjetitelje je projektiran i poseban brod
-
33
traži se građa
Riječke vlasti pozivaju građane da sudjeluju u pripremi postava za Titov brod Galeb koji uskoro postaje muzej
-
68 Video
komentar vanje moskaljova
Privatni rat s Banožićem kao povod za cenzuru: Milanović tjera medije iz vojarni jer ih, po njemu, ne zanima vojska. A njega vojska zanima samo kad mu treba brod ili helikopter
Da je Neptune Lines, a riječ je o brodaru koji u svojoj floti već ima 18 brodova za prijevoz automobila i kamiona, odabran kao najizdašniji ponuditelj, početkom listopada potvrdili su iz Ministarstva gospodarstva. Odrađeni su pregovori, Vlada je dala zeleno svjetlo da se ugovor može potpisati, međutim, o kojem je konkretnom iznosu riječ obavijeno je velom tajne.Tako je i tekst kupoprodajnog ugovora s grčkim brodarom Vlada razmatrala na zatvorenom dijelu sjednice
Iz krugova bliskih Ministarstvu gospodarstva, javlja Novi list, ovu tajnovitost obrazlažu zahtjevom Grka da se s kupoprodajnom cijenom ne izlazi u javnost, što bi bilo razumljivo i prihvatljivo da je riječ o poslu između dviju privatnih kompanija, no u ovom slučaju s druge strane stoji hrvatska država i njezin proračun, a ne privatni brodovlasnik.
Brod za prijevoz automobila, odnosno novogradnja 514 državna je imovina, koja je preuzeta iz stečajne mase propalog Uljanika prije nešto više od godinu dana. Pored 328 milijuna kuna, koliko su bila ukupna potraživanja države na ovom brodu po osnovi izdanih, pa aktiviranih jamstava kad se Uljanik počeo urušavati, preuzimanje tog broda državu je dodatno koštalo oko 4 milijuna kuna, koliko se moralo platiti troškove u stečajnom postupku Uljanika. Doduše, indicije iz dobro upućenih krugova upućuju na to da je cijena koju su ponudili Grci takva da najvećim dijelom anulira sve troškove koje je država imala po pitanju ove bivše Uljanikove novogradnje, dakle tih nešto više od 330 milijuna kuna.
Kad bi se samo taj iznos uzimao u obzir, navodno je ponuđena cijena takva da bi se pokrili svi ti raniji troškovi, čak bi se i zaradilo par desetaka milijuna kuna, Međutim, računica je nešto drukčija kad se tome pribroje i 22 milijuna eura koliko još treba za završetak tog broda. No, službene informacije oko postignute cijene nema. Umjesto toga, stvorila se neodrživa situacija da se prodala državna imovina, a da šira javnost (još) ne zna po kojoj točno cijeni.


Detektori ispravnosti novčanica
NOVO!Postoji nekoliko načina za prepoznati krivotvorene novčanice eura, no samo je jedan 100% točan!
KUPI SADA

iPhone 13
Već od 76,25 €/mj.Prekrasan i izdržljiv dizajn s nevjerojatnim trajanjem baterije.
KUPI SADA

iPhone 14
12 rata beskamatnoPrekrasan i izdržljiv dizajn s nevjerojatnim trajanjem baterije.
KUPI SADA

OPPO Reno 7 Lite 5G
Besplatna dostava8GB, 128GB, Android 11, 6.43", AMOLED.
KUPI SADA

HP 255 G8
AMD RyzenTMAMD RyzenTM 3 5300U, 8GB, 256GB SSD, Radeon Graphics, 15.6" LED FHD, Windows 11.
KUPI SADA

SSD SAMSUNG T7
12 rata beskamatno1TB, 1050 MB/s, USB-C, V-Nand
KUPI SADA