htz tvrdi:

'Turizam u Hrvatskoj sve bliže rezultatima prije pandemije, od početka godine ostvareno 95 posto noćenja iz 2019.'

  • Autor: L. Š. / Hina
  • Zadnja izmjena 15.07.2022 17:06
  • Objavljeno 15.07.2022 u 17:06
tportal

Izvor: Pixsell / Autor: Milan Sabic/PIXSELL

U Hrvatskoj se turizam značajno približio predpandemijskim rezultatima, s ostvarenih 95 posto noćenja iz 2019. od početka ove godine, istaknuo je u petak u Makarskoj direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić na sastanku s predstavnicima turističkih zajednica Splitsko-dalmatinske županije

"Značajno smo se približili trendovima iz predpandemijskog razdoblja, s obzirom da je u dosadašnjem dijelu srpnja u Hrvatskoj ostvareno 97 posto noćenja iz srpnja 2019., dok je na razini godine (do sada) ostvareno 95 posto noćenja", kazao je Staničić, naglasivši da je pozitivnim trendovima snažan doprinos dala i Splitsko-dalmatinska županija, u kojoj je do sada u srpnju ostvareno 2,3 milijuna noćenja, a od početka godine više od 6,5 milijuna noćenja.

Naglasio je i da je i srpanj do sada ukupno u hrvatskom turizmu bolji od lanjskog, što pokazuje i podatak da u Hrvatskoj trenutno boravi oko 890 tisuća turista, dok ih je lani u isto vrijeme bilo oko 780 tisuća.

Na sastanku Staničića s predstavnicima turističkih zajednica (TZ) s područja Splitsko-dalmatinske županije sudjelovala je i novoizabrana direktorica TZ Splitsko-dalmatinske županije Ivana Vladović, kao i dosadašnji, dugogodišnji direktor te TZ Joško Stella i 25 predstavnika turističkih zajednica gradova i općina iz te županije.

Osim o turističkom prometu i trendovima, na sastanku se, kako su izvijestili iz HTZ-a, razgovaralo i o turističkoj ponudi i atrakcijama u toj župani, te zadovoljstvu dosadašnjim tijekom sezone.

Izneseni su i podaci da u Splitsko-dalmatinskoj županiji najviše noćenja ima Split, zatim Makarska, Seget, Trogir, Baška Voda, Omiš i Kaštela, s time da Makarska, Omiš i Kaštela imaju i više noćenja nego 2019., a najviše noćenja ostvaruju turisti iz Njemačke, Poljske, Češke, Hrvatske i Ujedinjene Kraljevine.

Osvrnuli su se i na novi Strateški marketinški i operativni plan hrvatskog turizma za razdoblje do 2026. koji se izrađuje i koji će, kako su kazali, "biti prekretnica u provedbi budućih promotivnih aktivnosti hrvatskog turizma", a tema je bila i promjena u Hrvatskoj s uvođenjem eura te ulaskom zemlje u schengenski prostor, za što je naglašeno da će pozitivno utjecati na turizam.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!