ugostiteljski biznis

Todorićev sin širi poslovanje: Novi brend, nova akvizicija, milijunski prihodi

25.06.2025 u 12:43

Bionic
Reading

Tvrtka AMMI, u vlasništvu Ivana Todorića, mlađeg sina bivšeg šefa Agrokora Ivice Todorića, početkom lipnja dobila je novo ime – Bites&Beyond. Istovremeno joj je pripojena tvrtka Poh i prijatelji, čime je nastavljena serija preuzimanja u ugostiteljskom sektoru

Ovo je već šesta akvizicija unutar Todorićeve tvrtke. U prosincu prošle godine preuzeo je Aveniju, koja upravlja poznatim brendovima Foodie, Wok Me, Pasta Fasta, Mex i Gyotaku. Još ranije su pod AMMI došle i tvrtke Pet-It-Events i Enzo, kao i Keks i čaj te Majmunska posla, obje pripojene 2023., piše Poslovni dnevnik.

Brzi rast i rastući prihodi

Tvrtka danas posluje pod brendom Bites&Beyond i upravlja restoranima Good Food, Purple Monkey, 4 Burgers, SoHo Sushi i Plant Punk. U 2024. godini prihodovala je 15,14 milijuna eura, što je rast od 41,08 posto u odnosu na godinu ranije. Neto dobit iznosila je 146 tisuća eura, a tvrtka zapošljava oko 150 radnika, prema podacima Poslovne Hrvatske.

No, usprkos rastu prihoda, jedan podatak upućuje na izazove u poslovanju – bruto marža iznosila je svega 0,96 posto, što sugerira pritisak na profitabilnost.

Uz restorane, Ivan Todorić stoji i iza nekih od najpoznatijih uličnih gastro manifestacija u Hrvatskoj, poput Fuliranja, Burger Festivala i Pizza Festivala.