OTKRIO JE STUDENTIMA

Tedeschi ima formulu kako naći dobar posao i biti uspješan

29.04.2016 u 11:15

Bionic
Reading

Gostujući u četvrtaka na Sveučilištu u Dubrovniku, većinski vlasnik Atlantic grupe Emil Tedeschi studentima je poručio kako postoje tri preduvjeta za dobiti dobar posao i biti uspješan, piše Portaloko.hr

'U biznisu tko vam kaže da postoji neka velika mudrolija znajte da baš i nema. Amerikanci kažu držite se metode KISS, tj. keep is simple and stupid. Distribucija kao takva je jednostavna i ona je stvar discipline, a proizvodnja i razvoj novih tehnologija su komplicirane', rekao je Tedeschi.

Kao prvi preduvjet za dobiti dobar posao istaknuo je prodaju

'Kada dođete na intervju za posao u firmu koja nešto proizvodi, pitat će vas u odjelu za ljudske resurse koji je vaš posao iz snova te vam vjerojatno ponuditi pet opcija za odabir: financije, strategije, poslovni razvoj, prodaja i marketing. Ako vas to pitaju, obavezno odaberite prodaju jer jako je važno da u mladoj dobi što prije imate iskustvo prodaje. Prodavači su prašinari i oni deru ceste, ali kada dođu u kompaniju, oni zabijaju golove', rekao je Tedeschi dodavši kako se teško uspinjati i biti uspješan bez prodajnog znanja i iskustva, piše Portaloko.hr

'Nije važno biti najbolji prodavač, ali kada na prvom intervju kažete da to želite, budite sigurni da će psiholog koji vas testira pomisliti Ovaj mi treba. Iskustvo realnog života prodaje i kontakta s kupcima i potrošačima olakšat će napredovanje u karijeri', istaknuo je Tedeschi.

Drugi preduvjet je financijska pismenost. 'Za uspjeh u poslovnom životu jako je važno poznavanje čitanja financijskih izvješća. To je kao da ne znate pisati. Prošla su vremena kada su direktori imali dobrog financijskog stručnjaka pored sebe koji im je predlagao što treba raditi i što se isplati. Danas svaki čovjek mora znati čitati financijska izvješća', naglasio je Tedeschi.

Kao treću važnu stvar bez koje nema uspjeha u poslovnom svijetu, Tedeschi je naveo dobru komunikaciju s ljudima. 'Ona je temelj uspjeha svake kompanije jer se tim putem stvara povjerenje', poručio je vlasnik Atlantica studentima u Dubrovniku.