PREGOVORI U TIJEKU

Subway želi otvoriti restorane u velikim hrvatskim gradovima

  • Autor: P. S.
  • Zadnja izmjena 26.02.2015 14:30
  • Objavljeno 26.02.2015 u 14:30
Subway

Subway

Izvor: Wikimedia Commons / Autor: Ivan Todorov

Najveći franšizni lanac na svijetu Subway želi u prvom koraku otvoriti svoje restorane u velikim hrvatskim gradovima kao što su Zagreb, Dubrovnik, Rijeka ili Split. Trenutačno vodi pregovore s prvim interesentima. Franšizna mreža želi već ove godine potpisati prve ugovore i otvarati restorane. U cilju je ove kompanije, koja u Europi posjeduje više od 4.500 restorana, otvaranje najmanje 22 ugostiteljska prostora u Hrvatskoj, navodi se u priopćenju

'Kao i u ostalim zemljama Srednje i Istočne Evrope, želimo otvoriti restorane najprije u većim hrvatskim gradovima. Zanimaju nas primjerice Zagreb, Dubrovnik, Rijeka, Split, Pula, Zadar, Omiš ili Osijek. Momentalno vršimo pregovore s prvim poduzetnicima koji su pokazali interes za preuzimanje licence', izjavio je menedžer razvoja mreže Subway za Srednju i Istočnu Europu Martin Princ.

U Hrvatskoj Subway vidi velik potencijal za otvaranje novih restorana koji su poznati po tome što pripremaju sendviče na licu mjesta i od svježih sirovina. 'Na osnovi istraživanja koje smo izvršili, naši klijenti preferiraju mogućnost složiti sendvič po svojoj želji', navodi Princ. Prema istom istraživanju ljudi u slučaju da imaju za ručak 20 minuta vremena biraju najradije koji od poznatih restorana brze hrane.

Franšizna licenca za prvi restoran Subway iznosi 7.500 eura. U slučaju da franšizant otvori restoran u roku od godine dana, vrati mu se polovina cijene licence. Cjelokupna investicija u novi restoran kreće se na nivou od 145.000 eura. 'Važno je da interesenti budu voljni preuzeti standarde naših restorana', upozorio je Martin Princ

Lanac brze hrane Subway otvorio je prošle godine u oblasti Srednje i Istočne Europe točno 50 restorana, čime je postigao ukupan broj od 889 otvorenih restorana. Ove godine očekujemo u ovoj oblasti blag porast te tome prilagođavamo i strategiju razvoja. U zemljama Srednje i istočne Europe, gdje već poslujemo, računamo na oko 100 novih restorana. U većini zemalja također računamo na porast prodaje i vrijednosti kupnje klijenata, kao što je bilo ostvareno i prošle godine, ističe se u priopćenju.

Inače, Subway je u Hrvatskoj već poslovao: od 2004. do 2009. godine, no iz nepoznatih mu se razloga poslovanje urušilo i restorani su zatvoreni.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi