poruka skepticima

Rimac: 'Neki naši dragi sugrađani se nadaju da smo jedva sklepali jednu Neveru. Proizveli smo ih već 16'

  • Autor: L. F.
  • Zadnja izmjena 02.06.2021 12:22
  • Objavljeno 02.06.2021 u 12:15
tportal

Izvor: Pixsell / Autor: Igor Kralj/PIXSELL

Dan nakon što je predstavio svoj drugi električni hiperautomobil Neveru Mate Rimac se oglasio na Facebooku. U objavi ističe kako je ponosan na rezultate testiranja i odjeke u svjetskim medijima, a uz to je poslao poruku i skepticima koji nisu uvjereni da on može proizvesti svih najavljenih 150 primjeraka automobila

Rimčevu poruku prenosimo u cjelosti.

'Ponosni smo na rezultate testiranja Nevere i globalnog odjeka u najjačim publikacijama. Dosta je velika stvar da auto, koji je inače jedan od najkompleksnijih mogućih proizvoda, razvijen i proizveden u zemlji u kojoj nisu postojale kompetencije za takav poduhvat, smatran vrhuncem trenutno mogućeg - rekao bih sa punim pravom. Najsnažniji i najbrže ubrzavajući serijski auto ikad (dokazano testovima), najveći kapacitet baterije ikad u serijskom autu (120 kWh), najbrže punjenje (500 kW), najčvršća struktura ikad (70.000 Nm/°) itd.

Neki naši dragi sugrađani se nadaju da smo "jedva sklepali" jedan komad koji su novinari testirali pa da će neće doživjeti proizvodnju 150 komada. Morati ću vas razočarati - C2 projekt (sada Nevera) je ozbiljan projekt, za koji je već proizvedeno svih 16 prototipova (ne računajući platforme koje radimo za jedog drugog proizvođača, kojih je još jednom gotovo isti broj proizveden) a novinari su testirali 3 različita automobila. Na ovom slide-u je svaka slika jedan proizveden auto (osim ova dva "bucks"). Na žalost, većina tih auta je, nakon testiranja na stazama i cesti, morala na crash testiranje. Jedan od auta koje su novinari vozili će također završiti na finalnim homologacijskim testovima.

Btw. Gotovo sve homologacijske testove (kojih je tisuće) smo već prošli, sada radimo finalne testove uz "witnessing" (svjedočenje) homologacijskog autoriteta. Dakle testiranja se ponavljaju više puta, obično se ne radi certifikacijski test iz prve nego se testira više puta da se dobije sigurnost u prolazak uz svjedoka tako da očekivamo finalnu EU i US certifikaciju prije isporuke prvih Nevera kupcima', napisao je Rimac.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!