startup CircuitMess

Prva hrvatska mobilna igraća konzola na policama velikog trgovačkog lanca

09.09.2020 u 08:29

Bionic
Reading

Nakon hrvatskih poljoprivrednih proizvoda naši veliki trgovački lanci pokazali su interes da svojim kupcima ponude i domaće visokotehnološke proizvode. Kaufland Hrvatska u ponedjeljak je započeo s prodajom nove inačice prve hrvatske mobilne igraće konzole MAKERbuina, inače najprodavanijeg proizvoda domaćeg startupa CircuitMessa, koji je osnovao 21-godišnji Karlovčanin Albert Gajšak

Nova inačica konzole naziva se Nibble i tehnički je daleko naprednija od prethodne verzije, piše Jutarnji list.

Albert Gajšak, osnivač i direktor CircuitMessa, kaže da im je Nibble prvi proizvod koji su u cijelosti lokalizirali za hrvatsko tržište te da imaju velika očekivanja od njegove prodaje. Tome u prilog ide i veličina Kauflandove narudžbe, a i neslužbeni podatak da se prodaje u 33 Kauflandove trgovine.

“Za CircuitMess je ovo pojedinačno najveća narudžba do sada te je riječ o našem najprodavanijem proizvodu do sada. O veličini narudžbe ne mogu govoriti, ali mogu reći da smo u posljednje tri godine prodali ukupno 12.000 MAKERbuino konzola”, kaže Gajšak.

Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija Kauflanda Hrvatska, otkrila je da su naručili čak tisuću Nibble konzola. Dodala je da je suradnja s CircuitMessom odlična.

“Smatramo da je vrlo važno podržavati hrvatske startupove, pogotovo one koji djeci približavaju nove tehnologije”, kaže Franić, piše Jutarnji list.

Gajšak kaže da su suradnju dogovorili u svega tri mjeseca. Navodi da su od početka mnogo eksperimentirali s kanalima prodaje. Dosad su se fokusirali na web, a sad se okreću i fizičkim trgovinama.

CircuitMess je nastao tako što je MAKERbuino prije tri godine prikupio više od 100.000 dolara preko Kickstartera. U međuvremenu se počeo prodavati na eBayu i Amazonu te nizu web trgovina.

“Nama nedostaje suradnje s velikim trgovačkim lancima poput Kauflanda i zato je iz perspektive prodaje ovo za nas novo poglavlje. Željeli bismo postići dogovor da uđemo u Kaufland sa svojim proizvodima barem povremeno ili čak za stalno”, kaže Gajšak.

Inovativnost hrvatskog startupa ogleda se i u rezultatima poslovanja. CircuitMess, koji je osnovan prije tri godine, a danas zapošljava 15 stručnjaka, u svojoj prvoj punoj poslovnoj godini, 2018., imao je prihod od 1,1 milijun kuna i neto dobit od 10.643 kuna. Lani je skočio za pet puta. Prihod u 2019. bio mu je 5 milijuna kuna, a neto dobit 238.065 kuna.

“Ova godina krenula je dosta strašno, ali zbog svega što poduzimamo nadam se da ćemo ponoviti lanjski prihod ili ga premašiti. No, nezahvalno je to prognozirati”, zaključuje Gajšak.